Hahaha ik zit nu de stories te kijken die bij de foto horen. Ze moet ook nog even nog een keer vertellen dat haar vriend bij een hackersconferentie was. :’) Dat hadden we inmiddels allang door hoor Lisanne.
Ik met I ️ Cooks
Thanks Lisanne, ik heb weer even flink gelachen vandaag.
Dit shirt wil ik wel hoor
Had ook zeker gekund
I <3 sneaker… fans… (?)
I cats…oh wait, die heb ik al
Het maakt me ook echt oprecht een beetje boos dat hij bij die foto tags als “womenincybersecurity” heeft gezet. Rot op man.
Die vriend van haar heeft ook gewoon al twee kinderen? Dat wist ik nog niet!
Volgens mij is ie ook 15 jaar ouder ofzo
Wel gek voor die kinderen dat hun vader ineens een vriendin heeft die zich qua gedrag niet zo heel veel ouder voordoet dan hunzelf
En ik vind zijn gebit een enorme afknapper.
Ze zegt ook altijd prindoprind in plaats van print op print. Vind ik stiekem wel ergerlijk…!
Volgen hier mensen Fit Beauty? Ik denk dat haar Instagram zo’n beetje het allerirritanste ding ever is. Letterlijk alleen maar foto’s van zichzelf (ok misschien op 3 na).
Ik! Maar haar instagram is me nog nooit in negatieve zin opgevallen?
Toch niet zo disturbing als babykleertjes met daarop ‘all daddy wanted was a blowjob’
Ik heb haar ook ontvolgt op insta. Vond haar tot voorkort wel echt leuk, maar vind haar video’s nu ook niet meer zo leuk. Vaak beetje clickbait en zweverig/emotioneel gedoe.
Jammer want ik vind haar persoonlijkheid wel heel fijn. Als in: ze praat rustig, legt dingen altijd goed uit, komt over als een lieve meid.
En niet zo lang geleden was ze toch helemaal in de ban van de marine?
Volgens mij kickt ze echt op dat soort interessantdoenerij. Ik denk omdat ze zich door die lange stagnatie niet volledig heeft kunnen ontwikkelen.
Oh, als ik naar haar feed ga zie ik letterlijk alleen maar haar hoofd haha en dat vind ik irritant.