Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Wat een scheve vergelijking…

2 likes

Nog even over Ikvrouwvanjou. Ik keek zonet de Q&A en vind hen samen zo ongemakkelijk? Vooral als ze grapjes maken heb ik het idee dat hun humor totaal niet op elkaar aansluit?

1 like

Ik heb op bruiloften gewerkt die beperkt waren en dan kregen de gasten ieder inderdaad bij de ingang muntjes of bonnetjes! Het komt wel meer voor hoor.

Zelfs als je het relatief klein houdt hebben sommige mensen weinig geld voor een bruiloft. Ik wil dan best mijn eigen drankjes betalen zodat de bruid en bruidegom kunnen trouwen en niet nog jaren moeten sparen voor mijn drank.

11 likes

Heel bekend (geweest?) in Vlaanderen. Maakt vooral grappige filmpjes of voice-over filmpjes van dingen zoals temptation island. Was vooral relevant in 2016 :stuck_out_tongue: .

2 likes

Haha wat? Ze kunnen toch ook gewoon gratis trouwen op maandagochtend. Snap deze reactie niet zo.

5 likes

Ze heeft ook al een aantal keer een video gemaakt, waarin ze op Omegle achtige chatrooms doet alsof ze een heel jong meisje is en dan met pedo’s gaat chatten.

1 like

Ja trouwen kunnen ze gratis doen, maar als een stel wel een feest wilt en weinig geld heeft. Het ging op het forum als eens eerder over wel of geen open bar, dus ik weet dat de meningen erg uiteen lopen. Ik vind dat mensen met weinig geld best een feest mogen geven voor hun trouwen en ik vind het dan geen probleem om mijn eigen drank te betalen.

2 likes

Ja klopt ook wel. Een van mijn oudste vriendinnen (we go way back, tot de kleuterklas) is getrouwd met een klein budget. En normaal verwachtte ik, en nog vriendinnen, wel een uitnodiging, ook al is het maar om naar het stadhuis te gaan kijken. Maar blijkbaar was haar budget te klein, zei ze wel: ja maar, ze weten dat ze welkom zijn, ze mogen altijd afkomen en zelf hun eten betalen. … Nee ja laat ook maar dan

1 like

Ja daar heb je gelijk in. En ik ben ook blij dat ik me hierin geen zorgen heb gemaakt. En me nu wel minder gemakkelijk voel over mijn gewicht maar geen echte complexen heb.

Maar toch als ik zoiets lees dan begin ik te twijfelen en te denken hmmm als zij zich al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen of hoe zou zo iemand als zij me dan zien?

Dus ik begrijp dat het haar subjectieve gedachten zijn maar voel me toch ergens aangesproken?

2 likes

Ik vond het zo gek dat het vooral ging over wat Saske vond en voelde en dat Alwin er maar een beetje bij zat. Zijn inbreng was een beetje dat ze er geen serie meer over gaan maken?

Och zij :roll_eyes: Is inderdaad nogal omstreden (geweest, want nu zoals hierboven gezegd niet zo relevant meer) en heeft een vrij jong publiek denk ik inderdaad.

Haar Facebookpagina was eens verwijderd door Facebook zelf (geen idee meer waarom) en toen ging ze zogezegd Zuckerberg opzoeken in de VS om verhaal te halen, liep uit op een sisser.

Wilde zij ook niet eens de Lotto Arena (of zelfs het Sportpaleis?) uitverkopen? Dat is toen gigantisch geflopt dacht ik, of verwar ik haar nu met iemand anders

1 like

Hahahhaa love dit soort mensen

5 likes

Het was pure cringe :no_mouth:

Hahaha die nieuwe insta post van Kaj. Precies hoe De Huismuts Bali heeft beleefd

6 likes

Wie vinden jullie de knapste mannelijke YouTuber?
Voor mij is dat toch wel Kaj van der Ree.

3 likes

Thomas van StukTV en Thomas Cox.

Waarom hebben al die YouTubers dezelfde naam.

1 like

Edith Dohmen / stylehasnosize heeft het in haar insta stories over leeeeopard. Echt zo lelijk dat ze niet ‘leppurd’ zegt.

2 likes

Ik vind hem een beetje eng
Dit heeft verder geen toegevoegde waarde okdoei

1 like

Dat mag. Wie vind jij leuk dan?