Oh dat wist ik niet, sorry! Dacht dat ze er veel negatieve feedback op kreeg, wat ik ergens wel kan begrijpen omdat ik denk dat de doelgroep die zij aantrekt daar op dat moment ook nog niet echt geintereseerd in is. Maar ik moet zeggen, ik kijk haar video’s ook niet dus misschien heb ik het wel helemaal mis.
Wat zijn Robgeuskinderen? :’)
‘Ik vind qua blonde kinderen vooral van die jongetjes irritant met stekel haartjes en een (neon) gekleurde bril. En dan ook een lelijke polo of tshirt met een bullshit tekst erop: nevada original since 1897 clubhouse. Zo’n shirt het liefst blauw met neon gele accenten en dan zo’n lelijke geruite korte broek erbij en birkenstock sandalen of als het winter is van die Rob Geus schoenen. brrr ‘
Video van saske en alwin: ze hadden problemen met de locatie en daardoor was het hele idee van trouwen verpest voor saske. Ze gaan ooit nog trouwen maar niet in het komende jaar en ze gaan het er ook niet meer over hebben.
Wil en tien: ik vind hun vlogs juist superleuk! Gewoon normale vrouwen zonder fillers en zonder sexy but tired but sexy gedoe. Het is juist leuk dat ze de photoshoot in hun eigen huis doen, dat geeft het veel meer sfeer dan in een studio. En die pyjama’s vind ik ooo leuk bedacht. Btw: ik denk dat de er grotendeels toch op terug pakken om de kinderen buiten beeld te houden. De vorige vlog van Martine kwam haar zoontje niet herkenbaar in beeld en bik de vlog van vandaag was er ook maar 1 klein moment waarop iets van een gezicht zichtbaar was.
Ik vrouw van jou: ik ben nu zelf ook zwanger maar die vraag wordt echt heel erg vaak gesteld hoor, hoeveel kilo ik al aangekomen ben. Maar idd over ‘dik’ praten tijdens een zwangerschap vind ik onnodig, je buik groeit maar je word niet perse dik van een zwangerschap.
Vera camilla: ja ik vond die eerste indruk video echt belachelijk. Vera zelf is leuk en de video vind ik leuk, maar de look was echt niks. Vooral de wangen. Dus contour, blush en highlighter was echt geen gezicht. Zo zonde!
Beautygloss: zoals gewoonlijk weer eens allemaal net niet.
Ja dat dacht ik ook! Bij m’n eigen bruiloft ging het vooral om de handtekening en het wettelijk erkennen van de relatie. Bij alwin en dasje gaat het om ‘de mooiste dag van hun leven’.
De bruiloft is maar 1 dag maar het huwelijk is (als het goed is) de rest van je leven. Lijkt me niet dat je trouwt voor de bruiloft maar juist voor het huwelijk. Maar daar denken zij (en in de video was het eigenlijk voornamelijk saske) andere over.
Ieder zn eigen ding toch? Ik wilde zelf ook graag groots en meeslepend voor mijn bruiloft. Dat doet niets af aan dat het ook om de verbinding met je partner gaat. Als dat toen niet mogelijk was, maar na een jaar bijv. wel, dan zou ik denk ik ook gewacht hebben.
Haha dasje…
Ik vond het ergens verrassend dat het ze zo om de dag ging. Ik volg ze niet echt maar zie wel eens iets van ze voorbij komen en meestal doen ze wel hun eigen ding zonder zich druk te maken over perfectie etc en dat lijkt nu wel anders.
Hahaha toen ik op exchange ging lang geleden had ik een fles liqor 43 meegenomen die ik toen heel triomfantelijk (want: supercool) op tafel zette voor de neus van m’n nieuwe huisgenootjes. Zegt zo’n spanjaard:
‘Dit is wat alle 14-jarigen drinken in Spanje’.
Ok. :’)
Het hele artikel is negatief maar ze probeert t op het eind zo te draaien dat het positief is want er groeit een kindje in haar buik, wat natuurlijk ook mooi is. Alleen het hele stuk daarvoor doet anders vermoeden.
Ik kan mij ergens wel vinden in dat artikel van Joyce en denk dat mocht ik zelf ooit zwanger zijn hetzelfde zou hebben.
Haha als Rob geus een beurtblogger was geweest had deze opmerking al in het ABC gestaan
Dit dus! Je bent niet dik of dikker, je bent zwanger! Nogal wiedes dat je lichaam er dan anders gaat uitzien.
En ik begrijp dat het ff aanpassen is dat je lichaam verandert maar ik vind die tekst wel heel negatief.
Door zo’n teksten voel ik me bijna ongemakkelijk, schuldig dat ik me niet dik voelde tijdens mijn zwangerschap.
En voel ik me ook heel erg aangesproken want ik ben momenteel een heel stuk zwaarder dan zij en heb er minder problemen mee ( denk ik). Door die tekst krijg ik echt het gevoel dat ik mezelf moet schamen, minder moet voelen omdat ik iets meer kilo’s heb zelf terwijl ik niet zwanger ben.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met Rutger stond te zoenen in een club?
Vet logisch wel. Kom namelijk gemiddeld 1 x per 3 jaar in een club. En iets met Rutger en vrouwen enzo.
Ik vind dit wel echt heel bijzonder. Vervelend dat er problemen zijn geweest met de locatie maar als je echt graag wilt trouwen los je dat toch op of zoek je desnoods een andere locatie? Om dan gelijk te zeggen dat het hele idee van trouwen verpest is vind ik eigenlijk echt heel kinderachtig? Net een klein kind die niet de tikker mag zijn bij tikkertje en dan gelijk zegt: oke dan doe ik niet meer mee.
Ja ik heb ook het vermoeden dat er inderdaad andere redenen meespelen.
Ja ik snap dit juist heel goed, dit is ook de reden dat wij voorlopig niet gaan trouwen. Als we het doen willen we het goed doen (geen mega knalfeest ofzo maar wel lekker eten en drinken en de gasten een beetje in de watten leggen), dus dan moeten we daar eerst geld voor hebben. En met bruiloften denk ik, als het niet lekker loopt met de organisatie of je voelt je niet goed/enthousiast over de opties die je hebt, wacht je gewoon lekker nog even. Heeft geen haast, toch?
Ze hadden een locatie in gedachten maar dat kan niet doorgaan.
Denk dat de sponaanvragen een beetje tegenvielen, nu moeten ze het toch echt zelf betalen
Maar iedereen die er nu commentaar op heeft kijken jullie normaal video’s van hun ? Want daaruit blijkt meer hoe dit proces is gegaan en wat er tegen heeft gezeten en snap ik wel dat ze het voor nu uitstellen zeker gezien hun persoonlijkheden. Vind sommige reacties hier wel een beetje bot en kort door de bocht.