ding dong “Wil en Tien van 27 willen graag opgehaald worden uit de ballenbak”
Haha wat lekker random ook.
Dit moet gewoon photoshop zijn.
Geen idee wie dit is tbh maar vind dat haar outfit geweldig matcht met de parasollen.
Haha en lekker realistisch ook dat je tien pizza’s met 1 hand vasthoudt.
Ik blijf er wel bij dat ik het hoogst ongemakkelijk vind als er herkenbare foto’s van kinderen in dit topic gepost worden. Volgens mij vinden wij het zo’n beetje allemaal bezwaarlijk dat de bloggers en Youtubers dat doen. Dus misschien moeten wij het dan zelf maar niet doen.
Kan iemand iets aan dat haar van Noor doen?
Als er nog iets aan te doen valt…
Hahaha ja
Ze zou beter QueenOfPhotoshop kunnen heten.
Of QueenOfPizza’s.
Dit zijn toch gewoon screenshots?
Hahaha, ik scheur hier uit mijn Sloggi van het lachen Laf it
Zijn ze echt zo jong? Ik dacht 37 ofzo. (Eigenlijk 45 maar dat leek me niet logisch qua kinderen.)
Je kunt eigenlijk bij al die influencers eenvoudig achterhalen of ze jonger of ouder zijn dan 30 door snel op hun Instagram te zoeken naar foliebalonnen van het getal 30 en een pastelkleurig taartje ernaast. No way dat ze zonder zo’n foto de 30 gepasseerd zijn.
Ik snap die foto’s met pizza’s/pizzadozen echt niet hoor.
Ja sowieso hebben best wel veel van die youtubers die zwanger worden het over hoeveel kilo ze zijn aangekomen. Echt duh je krijgt een kind, die moet wel ergens van groeien.
Misschien omdat zwanger zijn iets soort van bijzonders is voor de persoon in kwestie en zij nu de nadruk op iets totaal futiels legt?
Net even gelezen, maar snap wel wat je bedoelt. Ik vind het ook erg negatief en een beetje een nare toon hebben. Voelde me heel erg ongemakkelijk toen ik het las.
Ze had ook kunnen schrijven over dat haar lichaam verandert en ze zich daar dubbel over voelt. In plaats daarvan gaat het over ‘dik’, wat ze ook gewoon echt met de grootste fantasie van de wereld niet is.