Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind Djurre ook zo schattig, hij vindt het altijd zoooo ongemakkelijk om voor de camera te praten. Ik heb dan echt altijd met hem te doen en ik voel me ook altijd spontaan heel ongemakkelijk. Maar ik vind dat juist wel leuk dat hij verder helemaal geen behoefte heeft om opeens heel cool oid te doen.

15 likes

Een heel duidelijk voorbeeld weet ik niet. Alleen Roosmarijn Koster schiet mij direct te binnen. Zij heeft (als ik het goed heb) een modeopleiding gedaan en ik vind het wel leuk om te zien hoe zij vanuit haar achtergrond bepaalde kennis en ervaring in de praktijk toepast. Al is het alleen maar door het verwijzen naar bepaalde designers en/of collecties uit het verleden. Of hoe je met tweedehands vondsten een soortgelijke look kan realiseren. Wat betreft content gaat zie in ieder geval een stapje verder dan waar anderen al stoppen (zij die alleen tweedehands meuk kopen/tonen en klaar).

7 likes

Eens! Ik trek Wil echt niet! Terwijl ik Martine wel heel leuk en super mooi vind!

3 likes

Nou het was één video over dat meisjes niet mochten programmeren, toch?

Inderdaad! Ik ben grote fan van Jen Campbell, zij is een booktuber, maar is ook freelancer en schrijfster en vlogt af en toe een week. Ze heeft veel video’s over boeken, maar praat ook over representatie van mindervaliden en mensen met deformities (wat is hier het juiste Nederlandse woord voor?) in media. Ze gaat soms naar musea en heeft een grote kennis van sprookjes en de achtergrond daarvan. Ze spreekt af en toe over lgbt-issues en feminisme en andere belangrijke onderwerpen, maar in haar favorieten-video’s gaat het soms ook gewoon over nieuwe kleren of oppervlakkigere dingen.

Zo’n mensen mis ik echt in de Nederlandstalige youtube-wereld. Het is allemaal zo’n eenheidsworst en zo oppervlakkig.

(Mocht iemand nog tips hebben à la Jen Campbell, altijd welkom!)

Ik overweeg soms om zelf zo’n kanaal te starten, ik ben alleen super awkward en niet videogeniek, dus ik vrees dat dat geen succes zou zijn, haha. Helaas.

12 likes

JA WAT JIJ ZEGT 1000000848484949494X

Ik wil eind dit jaar (hopelijk in oktober) gaan proberen om een eigen Youtube-kanaal op te starten omdat ik denk dat er eigenlijk wel behoefte aan is en daar zeker nog wel kansen liggen. Het enige wat mij op dit moment tegenhoud is mijn gezondheid en de onzekerheid die daarmee samenhangt. Ik ben sowieso geen pretty ‘it-girl’, maar een jonge vrouw met deformities (ik haat het Nederlandse woord). Al heb ik wel de juiste kennis en ervaring die ik zo in de praktijk kan brengen en heb ik de beschikking over een goede camera (als ik het even lief vraag :P) en de juiste programma’s om wat temaken.

42 likes

Go go go

1 like

Dit zijn ook van die Annic taferelen. Gewoon nee.

15 likes

Heb het gevoel alsof dat huis van Willemijn alleen maar uit de afschuwelijke gele bank bestaat. Wat een sfeerloze bedoeling. Mijn kelder is nog gezelliger.

Voor de rest cringed mijn anus echt van volgende in de vlog:

• Ze ‘bescheurt’ zich om een foto
  • ‘guilty’ aan het vreten van een diepvriespizza. meid
  • Dat shotje 43, ze scheurde weer uit dr Sloggi hoor
  • De bijpassende pakjes voor de shoot voor hun boek. I can’t. Echt niet

Tot zover mijn commentaar.

85 likes

Doen! Ik zou je sowieso volgen! Ik denk inderdaad ook echt dat daar nog kansen liggen.

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ziet er toch niet uit? Net alsof Wil en Tien een fucking pamper dragen #tenalady

39 likes

Ja het idee is best wel schattig

Als je 6 bent :slightly_smiling_face:

24 likes

Lijkt net Smaland in de Ikea dit.

Oke, nu ben ik echt klaar met mijn gezemel :joy:

22 likes

Rob Geus kinderen is echt een blijvertje he
Ik was laatst zwemmen en kwam een kind met ons spelen en het eerste wat ik dacht was RobGeuskind

22 likes

Snap het dan, wil draagt een warme pamper en tien een koele pamper!

22 likes

Dit bewijst maar weer dat het mijn ergste nachtmerrie is om ook maar een beetje zoals Wil en Tien te worden

4 likes

De fotograaf is totaal niet amateuristisch in ieder geval, ben heel erg benieuwd naar de foto’s!

1 like

weer die fucking pizzadozen. Heeft ze aandelen in lege pizzadozen sjezus

76 likes

@anon26776401 jij benoemd echt alles en ook precies op de manier waarop ik erover denk! Ik zou je volgen :grin:

1 like

Misschien wil ze gewoon graag uitdragen dat ze zelf een lege pizza doos is.

58 likes