Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Links ben ik zoals ik naar Djurre kijkt, rechts is hoe hij naar mij zou kijken.

(dit is mn eerste gif, hoop dat het lukt)

32 likes

image

62 likes

Waarom gaan Alwin en Saske niet trouwen? Of is het clickbait? Iemand de video al gezien toevallig?

1 like

Wauw jij bent snel! Thanks, dan ga ik niet meer kijken haha. Keek de video’s eigenlijk al nooit meer maar was toch benieuwd :relaxed:

Waarom is nu niet het goede moment?

Het is jammer dat mensen met duidelijke capaciteiten zoals Anna maar ook bijvoorbeeld Jiami graag Dumb down doen omdat daar makkelijker geld mee te verdienen is. En eigenlijk doet Serena dat ook. Jammer dat sommige mensen hun opleidingsachtergrond niet meer hebben betrokken bij hun online werk omdat je je daarmee juist kan onderscheiden.

19 likes

OMG ik was al een paar dagen ineens aan haar aan het denken en ik wist niet meer hoe ze heette om weer eens een video te bekijken. THANK YOU

Precies dit hadden @Prettyprettyprincess en ik het laatst over, elke keer weer die blik met die wenkbrauw omhoog. Daarnaast vond ik haar video met Vera heel leuk, maar zij maakt zoveel shoplogs dat het me nu weer gaat ergeren:p

2 likes

Maar waarom stopt annic eigenlijk met weekvloggen? Of wordt t nu een maand/thema vlog?

Is Bonnie gestopt?

Nee ze is 3 weken in Budapest en post daarna weer

2 likes

Ja, jammer dat jiami negatieve reacties kreeg op dat programmeergedoe, dat zou nou juist een leuke niche kunnen zijn en iets waarmee je jonge meiden kan inspireren

6 likes

Ja, maar ik vind het ook wel slap dat ze er daarom mee is gestopt.

5 likes

Ze gaat om de weekvloggen. Dus ene week een vlog van 3 dagen en andere week baby of business video.

1 like

Ja, dat ook wel. Denk eigenlijk dat niet veel YouTubers het blijven volhouden dit fulltime te doen, is allemaal zulke eenheidsworst nu

Ik vind dat niet slap. Als ik veel negatieve reacties zou krijgen op hoe ik mijn werk doe zou ik het ook anders gaan aanpakken.

1 like

Hier ben ik het zo zo mee eens. Het brengt me wel op een andere vraag: kennen jullie een Nederlandse Youtuber die nog wél inhoudelijke content plaatst?
Ik zoek echt iets meer inhoud maar kan niks vinden…

1 like

Willemijn is echt zo anders geworden in de vlogs. Vind haar zo overdreven, alles ligt er zo dik bovenop

7 likes

Haha toevallig!!

1 like

Als het niet lukt om die twee ‘werelden’ met elkaar samen te voegen omdat je kijkers nogal close-minded zijn en je bang bent om inkomsten te verliezen, dan zou je iets altijd nog kunnen opsplitsen Desnoods een hoofdkanaal waar je alleen shopping/fashionchallenges/home interior dingen posts en een extra kanaal waar je af en toe (om de week of zo ) andere dingen behandeld die een minder een hap-slik-weg gehalte hebben. Maar men - de Nederlandse Youtuber - kiest altijd de makkelijkste weg.

1 like