Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik heb Anna’s boek nooit gelezen maar wat een wereld van verschil met die woordenkots van Jamie man.

11 likes

Neeeeee dit is mijn jeugdliefde

2 likes

Sanne wil social media kanalen maken voor der nieuwe werk om dingen te promoten. Hoop dat ze daar dan wel alleen positief is.

2 likes

Ik snap het niet. 1 dag aan het werk en ze wilt dit doen? Heeft ze dit nu al overlegd met haar leidinggevende?
Ik zou eerst maar kijken hoelang ze het leuk vindt/volhoudt.

1 like

Ik herinner me ook haar vroegere video’s en vond toen dat ze echt intelligent en serieus overkwam. Heb precies hetzelfde gevoel als jij! Dat BN-kontenlikken vind ik jammer, want naast dat die Fred van Leer en co. me geen reet kunnen schelen zou ik het ook zo leuk vinden om een vrouwelijke influencer met brains te zien die niet alleen maar van die oppervlakkige content maakt. Ik hoop dat Anna nog doorgroeit en uiteindelijk weer wat meer van haar zakelijke en intelligente kanten laat zien (wat mij betreft trouwens icm die halfnaakte foto’s hoor, ik vind die twee dingen elkaar niet tegenspreken).

9 likes

Dit vind ik dus ook jammer! Eindelijk een influencer die cum laude haar Msc heeft gehaald. Het in haar heeft om heel veel meiden op een positievie manier te inspireren en dan profileert ze zich zo. Zonde.

4 likes

Ik vond On Top ook echt wel leuk om te lezen. Niks bijzonders, je mist niks als je 't niet leest, maar het was fijn geschreven en een leuk kijkje in haar leven. Dat hele instagramgezeik nu vind ik ook zo zonde. Ik hoop dat die hype snel overwaait en ze dan weer wat meer op inhoud verder gaat.

1 like

Ik kijk af en toe nog naar Nikki Phillippi en net keek ik naar hun laatste video over hun ervaring met wonen in Nashville en nu zit ik op te zoeken hoe duur het is om naar Nashville te gaan en aah ik wil er heel graag naar toe!

ik mis de vlogs van bonnie ook :frowning:

7 likes

Ja ik mis die Anna ook. Die ted talk van haar was ook tof. Zie het gewoon nu niet meer voor me

Ik mis bonnie ook! En diana ook wel

3 likes

Ze had toen ook meer wat menselijks over zich ofzo;p nu is ze een soort instarobot geworden, zo weinig persoonlijk en zo gekkig allemaal. Dat met die bn’ers is al helemaal verschrikkelijk, dat konten likken bij elkaar. Ze had een tijd terug ook steeds nieuwe mensen die haar “allerliefste besties” waren

1 like

“omg jongens wat is dit sterk”
“omg het brandt op mijn tong”
“Jongens wat iiiiiiiiiiiis dit?!”

Wil (van Tien) na één slokje licor 43.
komop zeg, zelfs mn oma shot die shit met meer waardigheid.

106 likes

Sowieso. Beetje slap dit

1 like

was ze wel aan toe na die ervaring met alle rechtshandige spullen in het huis van martine terwijl ze zelf linkshandig is !!1!!!11

9 likes

Kan iemand een gifje maken van wil die jurre aanvalt op 23 minuten? ik keek m net in slowmotion, was zoals Wil zelf zou zeggen, hilarisch.

9 likes

Zo, dan ben je echt niks gewend! Maar ja, Wil had al een kater van die ene cocktail die ze in Berlijn hadden gedronken, dus dan klopt die reactie wel weer aardig.

3 likes

Jurre lacht wel heeel lief

29 likes

Jurre :heart_eyes:

thanks!!

Haha ja ik ook! Ik kijk echt nooit meer iets van hen sinds ze mommybloggers zijn. Onee, zijn ze niet.:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

Same heb r alweer unfollowed. Altijd datzelfde bekkie

1 like