Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Oeps. Ik snap wat je bedoelt. Sorry.

• Teske heeft geen naam gegeven aan de dino.
  • Mert heeft de dino geschilderd.
  • Teske heeft nog een dino gekocht. Deze zat in slijm. Dit noemde ze “vruchtzak van de moeder”.
  • Mert probeerde met het slijm touwtjespring te doen.
  • Teske slaagt de dino kapot op de grond
  • Teske en Mert hadden plezier.
7 likes

Tuis bij Den Duis?

2 likes

Ik ben speciaal voor deze uitleg de video gaan kijken omdat ik nog steeds niet snapte waar het over ging en het enige wat ik dacht de hele 4 minuten en 20 seconden lang was “???”

Dit is zo niet mijn humor en dit zijn zo niet mijn mensen

6 likes

Omg ik hoop dat Anna niet naar burning man gaat om daar vervolgens weer de meest gekke poses aan te nemen voor de foto om te laten zien hoe dun ze nu wel niet is. Gisteren of vandaag had ze zelfs een fimpje wat begon op haar heupbot en toen de zee/lucht

Jaahaaaa ik moet haar unfollowen i know ga ik ook wel doen

18 likes

Oei. Euh. Ik denk dat ik de samenvattingen volgende keer gewoon aan de professionelen overlaat. :sweat_smile::yum:

1 like

Haha nee na het zien van de video begreep ik je samenvatting wel maar ik snapte gewoon het onderwerp van de video niet zonder hem gezien te hebben :yum:

1 like

Haha ik las echt NET die tekst bij die instastorie van vandaag.

1 like

Kunnen we niet iets meer sympathiek doen over de van wondertjes praten aub. Het is al erg genoeg voor haar ouders dat hun dochter met een “arbeider” (iemand die voor een baas werkt) is thuisgekomen…

32 likes

’Verwend werd ik wel –ik had het goed thuis, dat viel niet te ontkennen –maar arrogant of lui was ik beslist niet. Op mijn twaalfde had ik al mijn eerste bijbaantje. Mijn moeder moedigde me aan om een extra zakcentje te verdienen, maar mijn vader was ertegen, hij vond het eigenlijk een blamage. Uiteindelijk bond hij in. Albert Heijn was off-limits, maar een gerenommeerde broodjeszaak kon ermee door. Ik had lol in werken en deed dat oneindig veel liever dan leren.’

17 likes

Bij welke super doen ze hun boodschappen dan, de appie is toch wel een van de betere toch?

1 like

http://www.quotenet.nl/Nieuws/IT-girl-Annic-van-Wonderen-werd-vroeger-bespuugd-omdat-haar-vader-rijk-was-139839

5 likes

Iel, spuug van de plebs. Hopelijk hadden ze een schoonmaakster die haar kleren ook waste, stel he voor dat ze het aan moest raken!! :scream:

Nee oké, zoiets gaat wel te ver.

2 likes

Hoe kan je op je twaalfde bij een broodjeszaak werken zit daar geen leeftijd aangebonden ?

3 likes

Gok het tweede, want zwart werken kan zeker niet in de familie.

4 likes

Vertel me meer!!!

Vriendin van me heeft er ook stage gelopen en vond het/haar verschrikkelijk

Huh hoe weet je dat?

Je gaat toch niet zeggen dat Annic heeft gelogen?!

Voor dit soort gedrag hebben we toch de naughty chair?

Beetje late to the party maar ik vind Robert echt op die man van titanic lijken

33 likes