Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Daar deed ze me ook meteen aan denken :"")

1 like

Niet echt een blogger/vlogger, maar ik volg die vriendin van a.rie b.o.omsla op Instagram en vind haar posts best leuk en die kinderen heel schattig, MAAR af en toe komt ze met zulke flauwekul over edelstenen dragen enzo, dat dat goed zou zijn voor van alles.

7 likes

Haha Arie Boomsla, klinkt alsof ‘ie in Duckstad woont :heart:

Ik had nog nooit wat van Annic gezien maar gatver die vriend is net Robbert de bachelor, vreselijke types.

38 likes

Ja was de autocorrect, maar vond het wel grappig!;p

1 like

Denk dat hij ook echt zo’n piloot is die zichzelf daardoor rete sexy vindt en met al die vrouwen loopt te sjansen omdat hij bij burgerlijke Annic niets stouts krijgt. Hoop het uiteraard niet voor Annic, ze lijkt me wel lief, maar denk dat robert wel een wilde is

7 likes

Ik heb het bestaan van die hele annic even gemist, maar zij heeft dus ooit een fashionblog gehad? Maar ze ziet er totaal niet bijzonder uit?

1 like

Die vent lijkt me echt alles behalve wild😂 als 'ie bij zon brave little girl on the prairie jurk al vindt dat ze er heeeuul geil bijloopt, dan maak ik daaruit op dat hij weinig gewend is

11 likes

k denk dat hij vooral precies weet wat ie moet zeggen om haar tevreden te houden. zo’n type vind k hem wel, t vrouwtje naar de mond praten en ondertussen…

7 likes

In elk stadje een ander schatje he

2 likes

Ik vind het echt leuk hoe open Aimee is in deze video.

9 likes

De fashion-website draaide niet rond haar eigen stijl. Was eerder een soort van nieuwssite.

“Nog geen paar maanden later begonnen de bezoekers aantallen al behoorlijk serieus te worden. Mede door de hardwerkende stagiaires…”

Pfff

7 likes

Misschien moet je hier ook maar stagaires aannemen zoals Annic aanraadt dan wordt dit forum misschien nog een groot succes. :thinking:

3 likes

Nee, ze schooit m bij elkaar. Let maar op, binnen een maand hangt ie… :face_vomiting:

2 likes

Excuse you, volgens mij zijn we al aardig succesvol :sunglasses:

13 likes

Dunya&Desie❤️❤️❤️❤️❤️
Ik weet wat ik vanavond ga kijken

7 likes

Ik mis nog een eervolle vermelding bij kwaliteitprogramma’s zoals RTL Boulevard of Shownieuws. :sunglasses:

2 likes

Ik zit ineens te denken dat nu zoveel youtubers 1. kinderen krijgen en 2. zich laten verbouwen

dat je straks heel veel kinderen krijgt die niet op hun ouders lijken? haha wat vaag.

9 likes

En straks lijken ze juist op de ouders van andere youtubers waardoor ze gaan twijfelen of hun ouders wel hun bio ouders zijn. Tenzij ze allemaal op kardashians gaan lijken. :speak_no_evil:

6 likes

haha wow dit is next level! en ook heel treurig tegelijk.