Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik reken mijn voorspelling bij dezen goed.

3 likes

Naar haar kind toe of in het algemeen?

Ja, ik ook. Ik kan je alleen niet helpen met de naam van de dino, want toen dat beest in beeld kwam heb ik op het kruisje geklikt.

1 like

Ik vermoed Herman.

Wie offert zichzelf op om te gaan kijken?

Ja als ze dat koekje krijgt, is dat vanwege Willem inderdaad. Die is gelukkig nog wel redelijk nuchter

Ja van die Jorg krijg ik ook helemaal de kriebels, helemaal met die soort van manische Jim Carey koppen die die trekt;p die vriend van die Marijke is ook vreselijk, maar die wordt wel vaker aangedragen als het over irritante mannen gaat.
Dat over die vriend van Annic had ik vanmorgen precies hetzelfde, ik dacht eerst van best een knappe vent, tot ik dat vieze eetstuk zag en z’n hoofd beter kon bekijken

17 likes

Ik wou dit net komen posten! Kerel houd je mond dicht tijdens het verwerken, we zien alles :joy:

3 likes

Ik vind Noor ook echt zo’n moeder die “me time” nodig heeft (of ĂŒberhaupt gewoon) en dan baby Olivia maar voor de tv zet of de iPad geeft/eten geeft zodat ze stil isz

Heeft Noor niet 24/7 “me” time?

27 likes

Volgens mij geen naam. Terwijl dat Mert de Dino beschilderde, zij een andere pakte die in de Slime aka in de “vruchtzak van de moeder”. Mert probeert met slijm te springen. Einde van de video is dat zij de halfbeschilderde Dino kapot klopt op grond.

Maar ze hebben wel plezier.

Ik denk dat Max van marije best wel tof is maar dat Marije gewoon alle stomme stukjes in de vlog laat omdat ze dat zelf zo grappig vindt.
En ik heb pas terug mijn abonnement van teske opgezegd, werd er helemaal ziek van. De titels gingen nergens over en de video’s ook niet. Plus ze scheldt echt enorm veel en daar stoor ik me zo enorm aan!

2 likes

Wie zijn Marijke, Max en Marije?!?!

5 likes

Van ‘dit gebeurt er als’ op YouTube. Eerst heel origineel maar nu best wel uitgemolken haha

1 like

Hierna ga ik me wel schamen in een hoekje

Samenvatting

Maar vind Max dus echt retegeil zolang ie zijn mond houdt

21 likes

Ik denk dit ook, vind het een leuke gast om te zien en volgens mij kan je er ook een redelijk gesprek mee voeren. Ik denk dat hij gewoon slechte humor heeft en die voor de camera nog eens extra in zet. Kan me niet voorstellen dat hij echt de hele godganse dag zo bloedirritant is.

2 likes

@Temper

Vanaf 17:25 ongeveer.

Ik vind die vent echt niet knap of lekker. Smaken verschillen natuurlijk, maar zij ziet hem echt door een roze bril.

8 likes

Dit is de bewuste vlog, even doorscrollen naar 17.33: gruwelijk lekker

Ik had 'm toentertijd in mijn mapje ‘zieke filmpjes’ gezet op YT omdat ik het ook zo ontstellend goor vond hoe -ie dat zei. Heb me er echt over verbaasd en het er ook onredelijk lang over gehad met een vriendin.

Ik vind hun op papier een perfect stel, maar als je ze samen in een vlog ziet vind ik ze eigenlijk helemaal niet goed bij elkaar passen. Hij heeft een nogal bijzonder gevoel voor humor en zij heeft
 geen humor.

15 likes

Oh ik word er ook een beetje onpasselijk van.
Sowieso hoe ziet zij er ‘gruwelijk lekker’ uit in die jurk? Ik kan niet verder komen dan mooi, maar bij ‘gruwelijk lekker’ stel ik me toch iets anders voor.

En inderdaad: zij heeft gewoon geen humor, ik denk dat dat is wat me zo stoort aan haar en waarom ik die vlogs zo fascinerend saai vind.

6 likes

DANK! Gruuuuuuwehhhhlik lekker. En zij zegt ook echt zo ‘nou pardon!!!’ Hahahaha