Dat ook inderdaad. ‘Jurk staat je goed’ was veel logischer geweest.
Ik ga nu naar die nieuwste vlog kijken, naar een goor etende Liefste.
Dat ook inderdaad. ‘Jurk staat je goed’ was veel logischer geweest.
Ik ga nu naar die nieuwste vlog kijken, naar een goor etende Liefste.
Omg omg hahahaha luisterde even goed en hij zegt ook echt erachteraan ‘oh hou jij het netjes? Je bent een heel lief net meisje’ ik krijg er echt zo’n 18 jarige vs 30 jarige idee bij ofzo? Hoe ongemakkelijk ze wordt en hoe naughty hij doet
Haha ja ik vind haar ook iemand die alleen maar seks heeft vanuit liefde en romantiek.
Ik zat vanochtend haar vlog te kijken maar ik vind het vooral vervelend en irritant dat ze net doet alsof het leven één groot feest is. Alles is fantastisch, leuk, geweldig, motiverend, lief, schattig en ze is zo trots op alles blablabla. Kan me totaal niet in haar vinden. Met Monica voelde ik me altijd verbonden omdat ik ook dagen lang van ellende op bed kan liggen en moet me iedere dag weer uit bed slepen. Vooral nu ik vakantie heb vind ik het heel lastig om iets te ondernemen. Anyway, dat overdreven zoetige positieve gedoe van Annic kan ik echt niet handelen dus ik ga niet meer kijken
Oh ik dacht serieus dat ze in een hotel waren haha
Die Dior ketting van Noor vind ik echt verschrikkelijk. Zou hem nog niet aan m’n fiets willen hangen
Dat kind steekt dr ogen bijna uit en ze doet ook niks, lekker door blijve filmeeeeee
Misschien iets voor Jamie, kan ze aan de ketting gelegd worden want zo wil ze blijkbaar behandeld worden
Ze waren ook in een hotel, in de 15 seconden erna zie je dat ze op Schiermonnikoog zijn voor een bruiloft.
haha ik moet zo om dat kindje lachen altijd. zo niet insta perfect (in a GOOD way), heerlijk
Haha omg ja jim carrey, dáar lijkt hij echt precies op
Ja inderdaad? En dan zo hulpeloos wegkijken, voed je kind op
En knip der haren?!!!
Ik vind ze goed bij elkaar passen juist omdat ze allebei zo een beetje net niet zijn. Op papier is het heel wat: geld, lekkere banen, mooie huizen, leuke baby. En dan zie je ze en dan denk je mijn god wat een saaie mensen, hier zit niks achter. Het komt misschien ook een beetje door wat ik eerder al postte over dat ik mannen die zichzelf heel lekker vinden juist onaantrekkelijk vind. Annic en haar man vinden zichzelf zó hard couple en life goalz dat ik meteen denk ‘ugh ieh nee ik wil jullie leventje niet’.
Ja precies. Ik zou persoonlijk dan veel liever ruilen met een Sanny, Bonnie, Shifra etc.
Toch zie ik liever dit, ergenis en behoefte aan wat tijd zonder je kind, dan dat altijd gelukkige leventje van Annic. Dit is ( bizar dat ik dit zeg over Noor) toch wel meer hoe ik het leven ervaar.
Voor het onpopulaire meningen topic: ik vind hem wel knap. Niet knap-knap maar wel mooi lijf/lang, donkere haren. Wat ik niet begrijp is dat ze in september nu weer gaan trouwen? Gister had Annic haar vrijgezellenfeest.
Ik dacht dat ze al getrouwd waren.
Hahaha volgens mij heeft Olivia ook even me time nodig. De tijden dat ze ingezet kon worden als cute accessoire zijn over:p
Voor Schiermonnikoog is dit geloof ik het chicste wat je kan krijgen… vandaar dat het maar 30 seconden in haar vlog zit denk ik