Wie was je op egf?
En waar kunnen we dat aanschouwen? Hahah ik vind hem sowieso wel fascinerend ofzo; ik keek een vlot terug en toen stonden ze samen in de spiegel om naar een bruiloft/feestje in Frankrijk te gaan en toen zei ze âoh je ziet er zo knap uit!!! Kijk hoe knap je bentâ en toen zei hij echt bloed serieus âjij ziet er echt gruuuuwelijk lekker uitâ alsof hij haar op ieder moment wilde verslinden ofzo
Baby = business
Ik heb hier speciaal de vlog voor gekeken, maar het is dus de nieuwste vlog als ze samen op de bank zitten. hij heeft ook de hele tijd zân mond zo dom openhangen
Weet je nog in welke vlog dat was? Ik ben wel benieuwd haha.
De vlog die ze vandaag geĂŒpload heeft.
Ik zou Robert ook wel kunnen verslinden want vind hem ook wel echt heel knap en hij is piloot, wat wil je nog meer. Maar vind het ook wel grappig dat hij dus ook gewoon een âspoilerâ heeft (zoals in HIMYM).
Ik vind hem juist zo iemand waarvan je in de eerste instantie denkt dat hij knap is, maar als je dan goed kijkt denk je oh nee, net niet.
Ja ik krijg ook altijd een beetje de rillingen van hem. Heb hetzelfde met Jorg van Sanny. Geen lelijke man, maar zo niet mijn type.
Inderdaad ja! Vinden zichzelf ook vooral heel lekker en gaan er vanuit dat anderen dat ook vinden. Dan krijgen mannen een bepaalde uitstraling die op mij het tegenovergestelde effect heeft. Helemaaaaaal niet mijn type.
Ik heb echt sinds je dit stuurde die hard gezocht, maar zonder resultaat. Zelfs nog in mijn geschiedenis gekeken maar daar stond alleen dat ik op yt Annie ten duis had bekeken! Maaaar ik wil het zelf ook nog wel een keer zien voor de ultieme verbazing, dus ik kom hier nog op terug! Ze stonden toen samen voor die spiegel in huis en zij had zoân lange jurk aan en hij was strak in pak, iemand die zich iets herinnert?
Ik vind het grappig om te zien hoe erg de opvoedingsstijlen van De Huismuts en Noor van elkaar verschillen, waarbij Olivia al McDonaldâs en Pizzaâs vreet (volgens mij best regelmatig ook?) en Pip hier nog niet eens naar mag kijken. Voor haar maakt ze alleen maar gezonde prutjes en krijgt ze als traktatie een rozijntje of zo. :â) Ik weet niet waar mân voorkeur ligt, vind het allebei wel twee uitersten.
Naja Pip is ook nog wel heeeel jong toch? Ik zou als ouder ook niet fan zijn van McDonalds en zou denk ik op een gegeven moment wel âtoegevenâ, maar dat moment zou ik wel zo lang mogelijk willen uitstellen.
Naar mijn idee zijn ze ongeveer even oud? Of in ieder geval niet meer dan een jaar verschil
Een jaar is op die leeftijd nog een heel groot verschil, ook qua eten
Haha ik scroll net op Youtube langs een video van Teske met als titel âons nieuwe huisdierâ en ik verwacht echt dat het of een âbijzonderâ huisdier is zoals een salamander ofzo en Teske dan 5 minuten met twinkeling in haar ogen vertelt dat het âmisschien superraar is maar salamanders zijn al heel lang haar lievelingsdieren hihi gek heâ of dat het gaat over een spin in de badkamer ofzo die ze Francois heeft genoemd.
Sorry, ik bedoel ook niet in vergelijking met Olivia, maar in het algemeen. Dat een schoolkind zo te eten krijgt: Oké. Maar een peuter (is Pip toch nog of niet?) zou ik zelf zo lang mogelijk laten wennen aan zo gezond mogelijk eten.
Edit: Wat dat betreft ben ik meer team Rachel dan team Noor zeg maar haha
Ik dacht juist dat Pip ouder was? Haha
Iemand die dit kan bevestigen?
Maar ik zou mân kind ook sowieso geen McDonaldâs geven als peuter, dus verbaas me daar ook altijd over bij Noor. Maar vind De Huismuts gewoon zoân irritante controlfreak, dat eten vind ik dan ook wel weer next level.
Volgens mij zijn ze allebei 2, maar ik weet het ook niet zeker
Edit: Olivia is van maart 2016 en Pip van april 2016
De Huismuts wordt ook echt alleeeen maar a-relaxter. Vind haar zĂł gefrustreerd en geforceerd doen.
Het is zoân dino die je moet verven