Ik heb zo’n beetje alle huizen in Amsterdam op funda bekeken maar ik kan het huis van A nnic echt niet vinden
ik zeg 1 mil plus 100.000 dan kom je er. Het is aan Het (rijmt op klingel).
Wel +1 voor Annic en co voor het behoud van de houten balken in oorspronkelijke staat.
Garant staan kan zo goed als nergens (hoewel ik niet weet hoe dat bijv bij Van Lanschot zit HAHAHA) maar sponsoring vanuit meneer van Wonderen en schoonpapa lijkt me niet vreemd. Wss hebben zij het ook voor minder gekocht dan het nu verkocht wordt.
Haha thanks, ik ga op zoek.
Annic heeft veel verdiend met ILFN toch? En de prijzen zijn nu trouwens extreem hoog. Toen zij het kochten wellicht een stuk lager
Zooo hé dat huis!!! Niet alles is mn smaak maar echt prachtig! Ik vind 1.1 miljoen dan nog wel meevallen voor wat je krijgt + locatie!
Annic komt van grof geld en heeft zelf ook goed geboerd, en haar man zal wellicht ook niet uit een familie van niks komen (‘Ten Duis’). Dus met een aantal ruggen of tonnen van ma en pa inleggen en spaargeld en een leuke hypotheek op twee goedverdienende namen kom je echt een heel eind hoor. En als je eenmaal iets hebt gekocht in Amsterdam ga je er niet op achteruit, dus als je eenmaal op geld van mama en papa + je spaargeld + je leuke inkomen je eerste huisje hebt gekocht kun je blijven doorverkopen voor winst.
(klink ik al bitter?)
Ze staan niet garant maar worden mededebiteur, voor zover ik weet kan garant staan (zo goed als?) nergens. Men noemt het wel nog steeds zo hahahaha
Misschien wel dat er een smak spaargeld verpand kan worden, maar dat ben ik nog nooit tegengekomen en dat geld mag men dan niet aanraken dus dat helpt niet iemand zijn maandlasten betalen, indien het op inkomen niet past
Ik vind ze zo samen op die foto wel leuk samen hoor (annemerel)!
Denk dat ze het makkelijk zelf kunnen betalen. Die twee brengen samen denk ik meer dan twee ton per jaar binnen en daarmee krijg je tegen de huidige rentestand meer dan een miljoen aan hypotheek. Dan heb je alleen het eigen geld nog nodig. Als je met dit soort inkomsten enigzins kan sparen is dat zo gefikst.
Onderbouwing: Een piloot bij de betere maatschappijen kan makkelijk een ton per jaar binnenharken. Annic werkt 2-3 dagen per week (volgens mij) en verdient met 1 groepsdag makkelijk 2000 (kost 400pp ex btw). Haar adviestrajecten zullen ook niet goedkoop zijn. Tegelijkertijd is het geen kunstje wat extreem veel voorbereiding hoeft te kosten. Tel daar de inkomsten uit vlogs, de wondere wereld van Annic, boeken en het vermogen dat ze heeft kunnen opbouwen in de ILFN periode bij op.
Volgens mij gaan ze amsterdam verruilen voor het gooi. Verder heeft ze nog niet echt veel bekend gemaakt.
Ik vind het ook een “mwah” huis. Zou er zo kunnen wonen als iemand het aanbood, maar ik snap niet waarom je voor 1.1 miljoen wil wonen in een huis op de derde verdieping, zonder lift, met een buitenproportioneel grote woonkamer en een tegenvallend kleine “‘masterbedroom”. Voor 1.1 miljoen kan je zelfs in de grote steden nog huizen kopen die qua comfort echt duizend keer beter in elkaar steken.
Annic gaat stoppen met weekvloggen en ik heb eindelijk de flaw van Robert- oh sorry, De Liefste ontdekt: hij eet zijn eten echt op een ongelooflijk gore manier.
Ze zullen dat huis ook niet voor 1,1 miljoen hebben gekocht. De huizenprijzen stijgen zo snel hier. Mensen investeren niet voor niets in vastgoed.
Nvm spuit 11.
Gaat ze helemaal stoppen met vloggen ?
Nee ze gaat vanaf nu om de week vloggen en de andere week komt er een business of baby gerelateerde video
Aha oke. Ben benieuwd ik kijk bij haar alleen de vlogs. Vraag me af of de views minder of meer worden.
Wat grappig dat het zo verschilt, maar ieder z’n ding ook natuurlijk. Ik vind het echt bizar wat er voor huizen (soms kun je het amper een huis noemen) in Amsterdam betaald wordt. Vrienden van mij betalen echt torenhoge huurprijzen voor appartementen waar je je kont amper kan keren. Als je de deur uitloopt, struikel je over de rolkoffers. Je kan je auto niet kwijt etc etc.
Ik ben benieuwd wat de koper met de inrichting gaat doen. Hoe zonde zou het zijn als alles eruit gesloopt wordt wat er net inzit. Het moet ook maar net je smaak zijn.
Annic heeft het linkje van haar woning op Youtube staan, denk niet dat we hier er dan geheimzinnig over hoeven te doen.
Geen zin om alles te kijken maar waar gaat ze heen verhuizen?