Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Volgens mij is deze reactie nu verwijderd? Ik zie nog maar 1 kritische reactie staan tussen alle kontenlikkers. Lekker bezig hoor Jamie.

2 likes

Ach jeetje dat beest :frowning_face: zo lief meelopen en ook in de auto. Moet inderdaad m’n best doen om niet te huilen om hoe blij ie is. Mooi dat de eigenaar is aangehouden.

Edit: sorry beetje spuit elf

1 like

Jezus! En vreet zo’n tv niet enorm veel stroom? Want ja is eigenlijk de hele tijd ‘aan’ toch

1 like

ik weet nog niet of ik het aandoenlijk of awkward vind :rofl:

1 like

Ik ben ook wel echt een Safiya fan maar ik vind haar soms wel awkward bijvoorbeeld bij het uitzoeken van haar lipsticks zag je dat ze soms even niet wist hoe ze moest staan of doen haha!

2 likes

WAT IS DIT!?

3 likes

Hahaha ik vind het heel aandoenlijk. Kids top 20 bestaat wel al echt lang zeg. Ik keek het altijd toen KimLian er nog was haha!

4 likes

Ik vind het altijd zoo kenmerkend dat er weer bloopers in een video zitten om de video 10 minuten te maken voor meer youtube moneys. En door die laatste ‘blooper’ vind ik haar juist weer minder spontaan ofzo? Der zin van Neee het is geen vlog heeft ze helemaal van te voren bedacht.

(Ik ben trouwens geen rookie maar ik zat na egf in het andere forum maar het is daar zo super rustig dat ik toch hier een account heb aangemaakt)

1 like

Ik snap ook niet dat Safiya zoiets uit handen kan geven, ik heb echt controle nodig om alles zelf uit te zoeken. Maar ook die lipstickhouders zijn totaal niet praktisch, zoveel ruimte blijft ongebruikt! Het zag er mooi uit maar erg praktisch is het niet.

Die hele indeling van dat huis slaat nergens op. Hoezo zet je een reuzenbank in de kleinste hoek voor een raam?
En dan zo’n gigantische speelhoek voor de blonde rob geus kinderen. Om maar te zwijgen over de gameboy aan de muur. Die kinderen moeten met een vergrootglas en een nekhernia naar Sesamstraat kijken.

39 likes

Jipp? Monica? Kelly loef?

Monica Geuze of Jipp Heldoorn?

Oh die wonen allemaal niet alleen;p

Kelly Loef woont nu toch in het oude huis van Monica en Lars?

Dit is het model waar ik veel reclame van kreeg op Instagram. Verschillende mensen met verschillende stijlen mochten hem in hun interieur verwerken. Verbaasd me niet als ze zit te hengelen naar spon.

1 like

Haha je moet even het inpopulaire meningen topic lezen voor dit :stuck_out_tongue:

6 likes

Hier komt een zeer onredelijke ergernis, maar ik zat even op de Instagram van b.rouwert.je te loeren, maar ik zou zo graag de schaar in dat ellelange haar zetten;p ik vind het bij veel mensen zo lang niet mooi/heel lijzig staan.

2 likes

Dat heb ik vaak als ik op straat loop (en als ik het haar zie van Queen of Jetlags). Vooral bij van die blonde jonge meiden met tamelijk dun sliertig haar, dat sluik valt als een gordijn, haal ik in mijn verbeelding een schaar bij. :rofl:

7 likes

Ja m’n handen beginnen dan echt te jeuken! Ga gewoon naar de kapper en laat die slierten in model brengen:p voor veel mensen is lang haar echt het summum van haargoals #jamieli, maar niet ieders haar is mooi lang of staat het leuk.

2 likes

Ik kreeg juist 2 dagen terug te horen dat mijn haar weer zo mooi begint te golven, een teken dat het eindelijk weer hard begint te groeien. :stuck_out_tongue: Maar lang haar ja is natuurlijk #goals #opentopvrouw en mannen vinden over het algemeen lang haar ook mooier. Maar tussen pittig kort en rapunzel zitten nog zo veel andere opties en dat lijken veel Nederlandse vrouwen zich niet te beseffen.

3 likes