Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik denk dat zij leuk bij elkaar passen aan de vlog te zien! Maar als ze een zoon krijgen wordt dat vrees ik wel zo’n Rob Geus Kind™ uit het impopulaire meningen topic.

28 likes

Hahaha ik lig hier ook heel stom er zo hard om te lachen (misschien is dit ook te danken aan de alcohol die nog in mijn lichaam zit).

4 likes

Ik vind het echt totaal geen man voor Annemerel? Ik zie bij haar meer een soort gladde kakker voor me. Zou echt verbaasd zijn als ze met hem een relatie heeft, maar who knows…

Volgens mij was haar ex qua uiterlijk een beetje hetzelfde type als haar coach, iig geen gladde kakker. Heb hem destijds een keer opgezocht en weet nog wel dat ik dacht “huh, ben jij haar vriend”

1 like

Hm ik vind hem ook niet echt haar type maar aan de andere kant misschien ook weer wel? Haha wel lekker vaag. Maar ze hebben iig wel een hele goede relatie lijkt

Hoe is je dat gelukt?? Hij werd toch heel erg privé gehouden?

vond vooral de afstand tussen de kasten en het plafond in het huis van willemijn erg heftig om te zien

9 likes

Nee geen idee meer, met een voornaam en werk kom je al een heel eind.

36 likes

Nee dan gooi je met plezier alles in die kasten en dan is het gevaarlijk als je de deur open doet, valt er iets op je hoofd of niet…

4 likes

Ja echt spannend, al die stofzuigeraccessoires die je om de oren vliegen!

2 likes

Oja tuuurlijk weer gesponsord door de ballentent.

Die bank is echt heel zonde ja, totaal niet over nagedacht toen ze hem kochten. Of ze moeten de tv boven het kinderspeelstuk hangen, dan kan je ook nog normaal tv kijken. Vind het sowieso maar een heel klein hoekje voor zo’n enorme bank. Het is goed dat ze die kasten hebben laten maken, dan lijkt het hoekje nog iets groter.

1 like

Ja ik snap dat niet, willen ze dus ook nog een dure tv gaan aanschaffen… maar dan wel die bank daar zo laten staan.

Kun je toch niet normaal tv kijken, jeetje

1 like

Eigenlijk kan er maar 1 persoon tegelijk tv kijken daar. Want de enige plek waar je geen nekhernia oploopt tijdens het tv kijken is dus op het chaise lonque-deel, maar dan lig je met je benen op het ‘gewone’ deel. Volgens mij past daar niemand meer naast, want dan heb je geen rugleuning.
En je moet altijd liggend tv kijken, op zich niet erg, maar je wil ook wel eens zitten lijkt me.
Echt gezellig.

1 like

Nou als ze een tv boven die speelhoek hangen dan is er toch helemaal geen probleem

Ligt eraan wat je gewend bent en hoe groot je tv is. :stuck_out_tongue_winking_eye: Bij mijn ouders zit er ook 5 meter tussen de bank en tv en dat is ook niet storend omdat de tv groot is.

Het zou mij niet verbazen! Ze heeft het specifieke model al meerdere keren benoemd :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Zijn die trouwens echt zo duur? Ik weet niet precies welke ze wilt hebben (qua merk)…

Niet de goedkoopste in ieder geval?:grimacing: Het is dit model: https://www.coolblue.be/nl/televisies/samsung/samsung-the-frame

Best rigoureus dat je een maand geleden zegt we doen de tv weg en dan ineens een dik maandsalaris uitgeeft aan zo’n ding.

2 likes