Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik ben ook echt onwijs benieuwd!

1 like

Ik vond de vlogs van Aimee vroeger zo leuk, maar nu is echt alles shoplog, vintage kleding passen/kopen en ga maar door. Vraag me af wat ze ermee doet ook echt. Ja dragen natuurlijk maar het is zoveel elke keer. Van de 10 recent geuploade video’s gaan er 7 over kleding. Echt, hou er mee op.

6 likes

Ik had hem echt jonger geschat. Ze hebben in elk geval een goede band, lijkt het in de vlogs. Leuk om haar zo gelukkig te zien!

2 likes

Zo he dat huis van Annic, wat een geld.

1 like

Omg, ik snap het echt wel als je tegen een vriendin zo zeurt over je werkgever, maar zo openbaar en op internet kan echt niet…

Daarnaast zegt ze promotie te hebben gemaakt, dus mogelijk werkt ze nog voor dezelfde werkgever, kan toch niet dit.

4 likes

Oei ik vind die zithoek van Willemijn echt niks, die bank veel te groot (en hij lijkt nu ook al vaal?) en dan ook alleen die bank en die stoel. Geen tafeltjes, geen plant of mooie lamp, vind het maar ongezellig.

2 likes

Ook voor mij? :blush:

Huh ik snap die stories niet, blijft ze nou wel voor Bijenkorf werken? Waarom zeikt ze ze dan eerst helemaal af. Wat debiel weer dit

4 likes

Ik vind het ook jammer dat er niet echt over nagedacht lijkt te zijn. Alles moet wijken voor die kast/speelplek voor de kinderen, maar hoe vaak zullen die jongens daar nou braaf gaan zitten kleuren. Ik denk zelden.
Ze hadden inderdaad beter het chaise longue deel aan de andere kant kunnen hebben en dan de bank voor het raam.
Verder vind ik het huis wel mooi en gezellig, ze hebben leuke spullen. Het huis van Martine vind ik heel kil en sfeerloos.

4 likes

@Xiomara
Sanne werkte via een andere werkgever bij de Bijenkorf. En bij hun heeft ze promotie gemaakt en gaat ze naar een andere plek.

Inderdaad, ze moeten nu allemaal op een rij zitten en dan hun hoofd draaien om tv te kunnen kijken. Maar volgens mij kijken ze weinig tv. Alhoewel ze nu wel een grote willen kopen.

Deze kwam bij mij voorbij na mijn stalkingsactie van eerder deze week. Ze zijn samen in Berlijn.
Iemand vroeg of het normaal was dat je een goede band met je coach hebt. Ja, als het klikt dan heb je vaak al snel een goede band.

Zag op zijn insta ook dat hij met het kamp van groep 8 mee was. Kan zijn dat hij kinderen heeft natuurlijk, weet niet of hij gescheiden is.

1 like

Ik snap het ook niet. Hoe kun je zeggen dat je de zithoek het leukste vindt aan de woning. De bank is in de hoek gepropt. Hoe kun je nou gezellig met de familie tv kijken… En idd mis een tafeltje, leuke lamp of iets groens van een plant dat had het afgemaakt

3 likes

Hij is ook nog gymleraar dus daarom was ie daar gok ik. Bij ons gingen er iniedergeval geen ouders mee met kamp.

1 like

Valt me wel op dat Annemerel straalt, in haar vlogs komt ze heel happy over? Wel echt leuk om te zien

8 likes

Ah de veenlijken filter is weer uit de kast getrokken.

Of lacht ze zo hard omdat ze voor de 3e keer op een dag gaat stofzuigen #jongensmammahobby #yellowveenlijkenfeed

36 likes

Kan ook :slight_smile: bij ons was het altijd combinatie van ouders en leraren.

Ik hoef niet per se een linkje van Annics huis (ik ken het uit de vlogs toch wel) maar ik vraag me wel af wat dat huis ongeveer kost?

Ruim een miljoen.

2 likes

Volgensmij is hij docent

1 like