Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik wilde dit net komen delen hier. Die onnatuurlijke pose en dat bewerkte… bijna eng deze foto vond ik.

4 likes

Damn wat heeft zij veel lipsticks. :smiley:

5 likes

Jaren ouder en zonnebankbruin met geblondeerd haar…

ik vind haar zo zo zo zo leuk <3 en haar vriend ook. Ik vond het ook een hele leuke video overigens, heb vandaag zo’n zelfde ladekast gekocht en mijn make up georganiseerd :joy::joy:

Toen ik dat vertelde tegen @Loxodonta zei ze meteen: “jij hebt zeker safiya gekeken”
Ik ben zo beïnvloedbaar en voorspelbaar

17 likes

Zijn de video’s van cler eigenlijk leuker geworden nadat er zoveel commentaar op was dat het onpersoonlijk geworden was? Ik ben toen nl gestopt met kieken en vraag me af of ik weer moet beginnen

Ik vind haar ook zoooo leuk <3 Ze steekt altijd zoveel tijd in haar originele content (+ achtergrondinformatie) en credit mensen gewoon netjes als ze iets overneemt of zich door iemand heeft laten inspireren. Dat kan je maar van weinig andere YTers zeggen. En het is zo ook zo leuk daar vriend gewoon oprecht geinteresseerd is in wat ze doet en andersom ook.

11 likes

Jaaaa PRECIES dit! Ik baal wel eens dat het echt een volle week duurt voordat ze weer een video upload maar ik zie gewoon dat er ook gewoon een week werk in 1 video zit. Dus het is het wachten waard. :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Het is iedere keer net alsof je weer een vakje mag openmaken van adventkalender. :heart:

2 likes

haha elke week een cadeautje

3 likes

Die blouse en broek die Iamtheknees in deze vlog koopt zijn ook nice minus het tuttige sjaaltje in het haar. En die ‘blooper’ vanaf 08: 45. Zooltjeszeikerds :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

2 likes

Safiya is geweldig! Dit is ook geniaal hahaha.

12 likes

Ja ik ben echt Safiya fan. Zelfs vriendinnen die geen youtube kijken vinden haar videos leuk.

Oei Annic dr stulpje staat online op funda…:eyes:

Ik snap dat deze lui vrijwel hun hele leven op internet zetten maar adressen lijken me wel echt privé. Neem aan dat ze daar nu nog wonen.

4 likes

Moet zeggen dat ik het wel een prachtig huis vind! Maar pfoeee wat een prijs :thinking:

Zo idd! Had wel in die richting gedacht, maar ZO veel…

Kan even niet meer vinden wie het over Annemerel en haar trainer had maar las net dat hij 47 jaar oud is :open_mouth:. Hij lijkt een stuk jonger.

1 like

het huis van Annic ziet er mooi uit. Ik denk dat het zo verkocht wordt.

Huis ziet er idd mooi uit, maar vind dat de foto’s niet heel positief zijn uitgepakt. Op de vlofs lijkt t ruimer en hoger ofzo. Maar ach, ze zijn t wrs als nog zo kwijt

Wat een prijs zeg. Had het niet zó hoog verwacht. Wel erg mooi