Brocolli kruiden met kaneel?! Haha nog nooit heb ik iemand dit horen doen😅
Ja, de laatste keren vooral in negatieve zin volgens mij. Vind haar vooral heel geforceerd grappig doen/grote bek hebben, beetje Glennis Grace-type. Nmsvpe.
Oh en ik vind het ook irritant dat ze haar zoontje zo vaak op beeld heeft, dat kind weet precies hoe hij moet reageren als de camera aan staat (gebaseerd op de twee/drie vlogs die ik ooit heb gekeken).
Dat meisje dat nu in de stories van Jennie te zien is (anne)
Zij is toch een forummer?
Ze kan heel mooi zingen ze postte laatst dat ze zong volgens mij
Ja dat dacht ik ook!
Ben jij Nienke?
(Grapje)
Ja ieew. Vooral omdat je weet dat ze daarvoor niet hebben schoongemaakt. Vond hem sowieso aanstellerig doen met dat pizzadeeg.
Maar Bonnie ook met haar minipizza, omdat ze een keer met die high tea zei dat ze veel kon eten
Ik vind haar echt geweldig en ongeveer de enige die ik nog kijk. Maar ben eigenlijk heel blij dat ze hier nooit besproken wordt want meestal ga ik dan iemand minder leuk vinden omdat ik dan ineens dingen zie die ik daarvoor nooit zag
Dus: leave Nienke alone!!
LOL als ik Nienke was zat ik hier waarschijnlijk niet op dit forum:P
Ja ik ben het eigenlijk helemaal met je eens en heb al lichte spijt dat ik haar opgerakeld heb haha.
Het is hun eigen keuken en dat deeg gaat een hete oven in. Ik laat zo vaak eten op de grond vallen tijdens t eten en ik hanteer ook geen 5 second rule LOL Ik pak het gewoon weer op en flikker t terug in de pan.
Haha ja ik zou het ook gewoon oppakken en uiteindelijk eten. Wat moet je dan doen, het hele bolletje deeg maar weggooien? Zonde. Maar ik zou het niet in m’n vlog laten zien denk ik, als ik zou vloggen. Zou geen zin hebben in commentaar dat mensen het smerig vinden.
Tranquilo amigo dat is waarschijnlijk nootmuskaat en dat is heel normaal op bloemkool als je tatta bent
Haha ik zou het ook niet per se direct weggooien, maar ik zou toch even checken of er kattenhaar oid inzit. Zeker bij hen en wetende dat ze al even niet hebben schoongemaakt en katten hebben enzo😬 hij keek er niet eens naar.
Ik doelde meer op zijn aanstellerig doen met dat deeg en dat hij daardoor dat deeg liet vallen. Ook niet grappig ofzo.
Bloemkool met nootmuskaat is prima te eten.
jaaaa bloemkool met kaneel+gember+komijn+cayenne+peper+zout = hemel
Haha precies wat ik dacht. Echt smerig die yoghurt. Hij neemt sowieso vaak onwijs grote happen vind ik, er hangt vaak nog een gedeelte van het eten half uit z’n mond.
Bloemkool is van zichzelf al goor genoeg.
Ik heb een trauma aan nootmuskaat omdat het letterlijk OVERAL op gestrooid werd door mijn moeder, op de sperziebonen, door de gehaktballen, op de bloemkool, over de aardappels.
Echt zo’n specerij die misbruikt is door Nederlandse huishoudens.
Sowieso had ik voordat ik op mezelf ging totaal geen besef hoe ik kruiden moest gebruiken door de manier waarop mijn ouders kookten.
Maar goed, voor dit onderwerp weer in een “Hoe kook jij?” veranderd…I’ll shut up:P
Monica gaat een tweede boek uitbrengen, ben benieuwd waarover het gaat
Haha ja mijn moeder deed dit ook bij bloemoool/sperziebonen/snijbonen etc