3 miljoen weergaven!!! ‘‘Eating vibrant foods allowed me to shine from the inside out.’’ iemand die zin heeft om kleurstof te atten en te kijken wat er gebeurt?
Dr Mengele entered the chat idd
Echt kut dit, heel veel van de foto’s die als achtergrond worden gebruikt bij die subliminals zijn van die stereotype pro-ana plaatjes. (Geen idee waarom Slipknot ertussen zit overigens, snap echt niks van Youtube de afgelopen tijd!)
Lol. Leonie maakt vorige week de hamburgerbroodjes van Uit Fatima’s Keuken en heeft vandaag op haar to do-lijst staan dat ze recepten gaat uitschrijven. Waaronder een recept voor: hamburgerbroodjes.
Is gewoon blackface ja! Ik vind het ook onbegrijpelijk.
Ik ben haar laatst ook toevallig tegengekomen, vooral ook leuk om haar switch te zien van mega hauls naar vooral reis videos en weinig spullen
Wow ik heb een groot probleem blijkbaar
Misschien moet ik mijn ogen maar met bleek wassen, dat is sowieso wel goed voor bijna alles toch? Lekker fris
Omdat je op subliminal gezocht hebt en dat nummer van een album komt dat dat woord in de titel heeft (staat in de omschrijving van de video, ook in jouw afbeelding)
Doe de zelftest
Is in jouw ogen het boshuisje van Jennie te zien? Dan is chloor de juiste oplossing
Oh wow, dit is fascinerend. Ik kan me niet voorstellen dat het fysiek schadelijk is, maar het klinkt wel een beetje alsof je vriendin misschien wel wat professionele hulp zou kunnen gebruiken om zichzelf te leren accepteren zoals ze is…
Nee ze zijn donkerder bruin dan fins hout of etensresten.
Is zoutzuur dan een betere oplossing
Teach me oh master
Ja klopt, je kunt er ook corona mee genezen
Juist. Baat het niet dan schaadt het niet.
Ja, ik maak me ook een beetje zorgen. ik ga binnenkort maar met haar afspreken.
Ja, oraal innemen!
Nee hoor, een recept voor haar broodje hamburger. Voor het bijbehorende hamburgerbroodje verwijst ze naar de site van Fatima.
Het recept stelt verder niet veel voor, maar ze heeft niet het recept van het hamburgerbroodje op haar site staan zoals jij zegt in je post.
Aha, dan keek ik verkeerd. Aangezien in de story een lijstje stond met uitschrijven: hamburgerbroodje. Vond het al zo aso.
Oh, de story heb ik niet gezien. Zou idd niet echt netjes zijn, haha.
Kijkt hier iemand wel eens naar Nienke Plas? Zie haar naam hier eigenlijk nooit voorbijkomen.
Ik vind haar vlogs eigenlijk altijd tof, allemaal leuke mensen. Moet vaak ook heel erg lachen om bepaalde situaties.
Ik vind haar echt zó niet leuk haha, maar ik weet niet of dat een onpopulaire mening is.
Haar humor en manier van praten, brr…
Ze is hier weleens besproken hoor! Maar indd al een tijd niet meer volgens mij