Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik zou serieus een boek kopen van een influencer als ze eerlijk zijn over hoe vals en fake alles is. Misschien over 10 of 20 jaar als ze ouder zijn en realiseren wat ze allemaal gedaan hebben?
Prolly not…

2 likes

Haha hoe lief! Jep, it’s me. Vond 't best een uitdaging, zo in 2 stories voor al haar volgers.

8 likes

Ik vind Nienke niet leuk, Resley wel :joy:

2 likes

:100:

Ik dacht echt exact hetzelfde, echt zo ranzig.

En hij zegt dat hij die 150 gram yoghurt zo weinig vindt (snap ik, is ook niet megaveel) en dat het in 3 happen op is, maar hij neemt echt zulke grote happen met een enorme lepel (een soeplepel). Zou misschien ook wel schelen als hij gewoon een lepel neemt die één maat kleiner is…

5 likes

Ik denk een boek over t moederschap ofzo en dan in combinatie met werk of een break up

4 likes

vind het ook zó akelig dat hij al het eten wat hij wil wegen gewoon rechtstreeks op de weegschaal flikkert?? Ook de geraspte kaas enzo. Je kan toch een schaaltje op de weegschaal zetten en hem dan weer op 0 zetten? Kreeg er helemaal de kriebels van.

21 likes

In Korea noemen ze dat soort mensen een ‘Korea Boo’ ofzo, geloof ik. In het kort worden dat soort mensen echt niet gewaardeerd :joy:

1 like

Ik vind dit dus echt zo dom?

Iedereen weet toch inmiddels dat door die dingen vanalles in de fik vliegt. Gelukkig staan er inmiddels al een aantal reacties over.

Volgens mij zijn die dingen toch ook verboden nu?

22 likes

Ja volgens mij zijn die verboden! Een verblijf in een dierentuin is door zo’n ding ook helemaal afgefikt, echt afschuwelijk. Er zijn toch wel meer manieren om iemand op een mooie en persoonlijke manier te herdenken.

20 likes

Ook echt die disclaimer erbij tering dom.
Er was pas in een Duitse dierentuin een heel groot apenverblijf afgefikt door zo’n ding.

8 likes

Nooo die strooikaas zo los op de weegschaal

giphy (13)

22 likes

Ahahahaha ja “biologisch afbreekbaar!!!” laten we het feit dat er gewoon vuur binnen in die ballon zit even negeren en dat dat vooral het grootste probleem is

32 likes

Ja je stuurt eigenlijk gewoon open vuur de lucht in, totaal ongecontroleerd. Wat kan er mis gaan?!

Als dat per ongeluk een gebouw invliegt of iets brandbaars raakt dan kan t echt fout gaan. Fucking dom idd

12 likes

Omg mijn moeder doet dit ook, zelfs met boter als we gaan bakken. Het verpest echt mijn bakplezier dan hahaha

5 likes

Echt he :woman_facepalming:t3:

Ik geef niet graag belerende commentaar onder een foto, maar bij deze heb ik het toch wel gedaan. Ik hoop echt dat ze het uit naïviteit hebben gedaan maar ze waren met minstens 5 volwassenen. Iemand in dat gezelschap moest toch weten dat het niet verstandig is om een brandend voorwerp de lucht in te blazen?

8 likes

Vooral nu het overal kurkdroog is vind ik dit zo dom en zo naïef. Kan er echt niet bij.

25 likes

Ja denk ik ook, alleenstaande ouder zijn

1 like

Hoho op de broccoli hoor!!