Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ohhhh het is dat ik niks beters te doen heb maar die video van Bonnie maakte me echt een beetje chagrijnig :’)

Hebben jullie ooit van Subliminals gehoord? -ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is- Er zijn een hele hoop filmpjes op YouTube te vinden die beweren dat je oogkleur in je onderbewustzijn vastzit. Als je heel hard nadenkt en subliminal messages te horen krijgt die zeggen dat je blauwe ogen hebt dan zou je oogkleur dus veranderen. ik heb een vriendin die nu al een jaar bezig is haar hele uiterlijk te veranderen door het luisteren naar van die filmpjes, het maken van moodboards en hard nadenken over haar gewenste uiterlijk. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden… is dit echt? is dit schadelijk? hoe kan het dat ik hier nu pas achter kom en dat die hele community zo verborgen is?

19 likes

Nou ze houdt al haar vooruitgang bij op een insta-account die ik toevallig heb gevonden. ik zie echt geen verschil, maar zijzelf dus wel en de andere gebruikers zijn haar ook aan het ophypen. soort placebo-effect?
Die vriendin, zeer Nederlands, heeft een moodboard waar ze zichzelf heeft gefotoshopt als Zuid-Koreanse en dat is wat ze wil bereiken. :face_with_raised_eyebrow:

25 likes

Hahhah ik vind dit alleen maar echt heel gestoord klinken.

20 likes

Maar, maar, maar, what about genetica? Of kun je dan bijvoorbeeld alleen recessieve allelen dominant denken?

5 likes

Woooow wat?

46 likes

afbeelding

14 likes

Grefoef?

53 likes
6 likes

Hoe kunnen ze dit een model noemen? :no_mouth:

1 like

What the fuck

1 like

What the actual fuck

2 likes

Dit is toch een soort blackface… snap niet dat een arts hiermee instemt

Ook echt dat ze verwachten dat hun kinderen niet blank zullen zijn :see_no_evil:

8 likes

haha waaat dit is echt law of attraction maar dan in het extreem.

‘Oh je hebt geen blauwe ogen? Tja gewoon niet goed genoeg je onderbewustzijn getraind om blauwe ogen te hebben, jammer joh’.

Ben geen professor genetica maar ik denk dat als je logisch nadenkt het toch wel duidelijk is dat dit niet mogelijk is :stuck_out_tongue:

1 like

Eh, ja. :woozy_face:

Doet me denken aan al die raw vegan youtubers die beweren dat hun oogkleur is veranderd door hun dieet. Volgens mij is het idee erachter ook echt ‘donkere ogen is vies, niet zuiver, vervuild; lichtere ogen is rein, gezonder’. Voorbeeld; https://m.youtube.com/watch?v=pSPU4fCfyzc

Ik zit me nu al een halve dag over deze groep te verbazen. Je hebt blijkbaar blokkades in je hoofd die ervoor zorgen dat je geen resultaten krijgt van de subliminal messages. Gelukkig zijn er wel subliminals om die blokkades op te heffen :partying_face:. je moet altijd meer vragen dan je eigenlijk wil dus de titels van de filmpjes zijn onder andere: ‘‘LOSE 10000 POUNDS RIGHT NOW’’. (even uit de playlist van die vriendin gevist) Heb net even een filmpje gekeken en de comments eronder zeggen allemaal : “oh ik voel het tintelen,” "ik heb het de hele nacht op repeat en ik zal morgen updaten,’’

3 likes

Deze theorie komt me akelig bekend voor

32 likes