Ik vind dat platform voor zelfontwikkeling idee van Monica en Kaj een beetje raar. Het past ook niet bij hun vind ik.
Hahahaha. " Je krijgt een ban ." Zei lula toen.
Het forum luisterboek met alle grote rellen.
Ja eens! Hoop dat Lotte het durft te zeggen en tot haar door kan dringen, anders zegt het ook wel weer veel over Charlotte
was ze toen al juf?
Word wel moe van influencers die niet gewoon voor hun fouten uit kunnen komen. We maken allemaal fouten en door te delen leren we elkaar ook nog eens wat. Ze is toch leerkracht? Ik bedoel maar.
Ja ik vind dat echt raar en ongepast. Het waren ook hele typische bewegingen die je ziet bij mensen met spasme, daar is niks grappigs aan.
nee daar ben ik het zeker mee eens. maar omdat je er specifiek ook bij zei âvind ik niet normaal gedrag voor een jufâ
Die zien alleen maar kansen om ergens mee te cashen
Ee is een fftalk topic haha.
Jeeetje, dat ze nu ook weer die reactie van Vera verwijderd heeft? Ik vind dat echt lafjes hoor. Kom gewoon uit voor je fout, dat niet iedereen het gezien heeft is Ă©cht een slecht excuus. Mensen in de comments hebben echt wel door wat er gebeurd is, ook al hebben ze het niet gezien. En al hebben ze dat niet, leer hiervan en geef dit door aan anderen. Man man man
Als ze de fout echt inzag en echt spijt had, dan ga je niet comments verwijderen die je tot dat inzicht hebben gebracht. Natuurlijk kan je je schamen voor je fout maar als je echt denkt dat je fout zat dan zou je dat toegeven. Comments verwijderen betekent dat je niet echt denkt dat je fout zit, maar dat je weet dat anderen dat gaan denken.
Wauw die Charlotte is ook lekker diep gezonken zeg, ik vond haar al 10 x niks maar dit is zooo laf. Kom gewoon uit voor je fout, maar volgens mij ziet ze ook niet echt in wat ze fout heeft gedaan. Volgens mij is het echt zoân leeghoofd wat dat betreft
Zou ze het ook niet krampachtig verwijderen omdat ze geen zin heeft in gezeik bij haar baan als leerkracht? Dat ze denkt: als ik dit allemaal verwijder komen ze er niet achter dat ik dit heb gedaan. Of zou haar leidinggevende weten dat ze dit in haar klas doet en het gewoon oke vinden?
Kan me niet voorstellen dat de schoolleiding er niet achter kan komen. Als ouder hoor je toch wel dat âjuf charlotte vandaag juf swarita wasâ
Hmm ja true. Maar als ze op een witte school werkt met weinig woke ouders dan wordt daar denk ik niet zo snel aan de bel getrokken.
Ja of er zat wel een donker kindje bij en die lachte maar mee maar van binnen was hij/zij verdrietig. Dat gebeurt ook
Eindelijk eens iemand die hierover durft te spreken
Maar het zou toch véél beter zijn om wel haar excuses aan te bieden? Ze ziet het zelf in dus dat is dan toch goed. En nu komt er juist ophef lijkt me. En juist nu grotere youtubers zoals Vera zich er ook in gaan mengen wordt het alleen maar een groter ding
Ik hoop niet dat ze dacht dat dat t zou oplossen, maar uit het spraakbericht lijkt dat dat best zou kunnen.
Als ze meteen had toegegeven dat ze fout zat (en dat stukje eruit knippen) was er denk ik veeeel minder ophef geweest en minder reacties, dus dan was het misschien al overgewaaid. Maar sowieso een rare redenering van dr, ik zeg niet dat ik fout zit want anders zeggen mensen alsnog dat ik fout zat??? Lekker voorbeeld ook naar kinderen
Haha dan upload je een video twee keer en dan haal je die spelfout er niet uit