Hahahahaha lekkere zelfreflectie heeft ze dan ook
Vind ik wel een goeie actie, iedereen een andere spiegel sturen
Jongens mn internet doet kut whaaaa.
Dus omdat ze geen kritiek kan verdragen, wil ze gewoon maar helemaal geen excuses aanbieden?
Jup. Ze vind het wel fijn dat ik haar persoonlijk bericht. Want zo kan ze het uitleggen.
Maar je krijgt toch juist ophef als je alles verwijdert?
Hahaha ja want dan hoeft ze enkel met jou te vechten en niet de rest van de groep mensen wie het er niet mee eens zijn, lekker makkelijk
Off-topic maar ik vind dit zo tof haha, ik wou dat ik deze topics altijd in spraakberichten kon beluisteren tijdens het koken enz, zou me zoveel schermtijd schelen
Ik ben een ei aan het bakken en ik ben mijn spatel kwijt.
ja ik heb nog wel een vraagje! is je eitje lekker?
Ik ben mijn spatel kwijt haha.
Wat een onzinredenering, ga gewoon in gesprek met de commenters ipv verwijderen. Wauw.
Gaat ze ook nog aan de kinderen duidelijk maken dat dit niet oké is en dat ze het niet gaat doen? Of gaat het allemaal in de doofpot.
Hahahahaha jaa
ik denk dat ze gewoon ff niet meer weet wat ze moet doen. ik hoop dat ze advies vraagt aan haar youtubecollega’s, bijv. Lotte
die haar kunnen vertellen dat ze het beste wel gewoon kan reageren.
ik zou het tof vinden als ze hiervan leert dat dit echt niet door de beugel kan, het zou haar sieren als ze toegeeft ‘oke shit dit wist ik niet… ik zie dat nu inderdaad ook in en het spijt me’
Comment van Vera is ook verwijderd.
Kunnen wij jou inhuren om het hele forum in te spreken? Lijk me wel wat als je ‘s avonds in bed ligt voor het slapen gaan.
Ik hoop ook dat Lotte dat durft te zeggen. Al zie ik het ook wel gebeuren dat Charlotte zo over haar heenwalst, want zo gaan de meeste gesprekken in de vlogs tussen die twee haha
ik vind lotte en bonnie wat dit soort dingen betreft wel veel meer ‘woke’ (uhgh lelijk woord) dus ik hoop het wel ja
Doet ze nou iemand met een verstandelijke beperking na? wtf