Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Nou jongens, we hebben heeeel lang (2 jaar!) moeten wachten, maar eindelijk is het zover: Anna’s instagram experience museum staat! Het tweede Wo.ndr-achtige museum waarvan we niet wisten dat we het nodig hadden.

20 likes

Het dorp ligt 10 min van een grote stad af, vind dat ook wel randstad hoor haha

1 like

Mwah maar ja idd dat kan men ook denken. Wat is je punt. Het is niet heel raar dat je iets afleidt uit een naam toch.

2 likes

Amsterdam is in de 13e eeuw gebouwd bij een dam… (kijk geschiedenis kan ik dan weer wel.)

7 likes

Wat een goede grappige en woke video! Laat zelfs een donkere vrouw aan het woord over racisme ipv het zelf uitleggen :clap:

1 like

Ik erger me aan een post op IG bij marketingvrouw. Ze organiseert een webinar voor €30 ‘wat kan ik tegen racisme doen?’ en dan reageert iemand: hey, mag ik vragen waarom dit €30 kost?

Ondertussen zien we hier wekelijks minions honderden euro’s aftikken voor de grootste onzin cursussen en webinars van influencers met beperkte kennis en vaardigheden waarbij geen enkele kritische vraag wordt gesteld. Misschien interpreteer ik het verkeerd en vind ze het te weinig maar zo op het eerste oog schoot het me even in het verkeerde keelgat.

3 likes

Zij zit sowieso in mijn ergeniszone door haar meer kleur in de media, waarbij ze ipv dat ze redacties vraagt haar te betalen voor advies en netwerk, poc vraagt een abonnement af te sluiten zodat ze in haar media netwerk komen en dus vaker benadert worden. Beetje omgekeerde wereld.

Edit: Ah je ergert je aan de reactie op haar (ik las verkeerd), vind dat mensen er prima voor moeten kunnen betalen, maar tegelijkertijd vind ik eigenlijk dat je die kennis gratis moet aanbieden.

2 likes

Ja dat vind ik ook heel raar. En ik ben het ook niet altijd eens met haar berichten. Maar ik vond dit zo’n gekke reactie omdat ik dacht: dit klinkt in ieder geval nog nuttig. Maar blijkbaar leggen mensen zonder schroom een paar honderd euro neer voor een interieurcursus van de Huisslof en is dat geen enkele kritische vraag waard.

True, al weet je natuurlijk niet of de vraagsteller ook het type is dat de interieurcursus koopt (hoop van niet).

mijn lieve vriendjes dachten vroeger dat de randstad eindigde bij de ring van Amsterdam :laugh:

6 likes

Vera :balloon:

208 likes

Dr stonden gister nogal veel reacties maar nu is die van Vera nog de enige. Echt triest hoe influencers met kritiek omgaan. Zeker over zoiets.

17 likes

Ben benieuwd of die wel blijft staan. Wel sterk van Vera.

Zie dat Sanne eronder ook gereageerd heeft (:clap:) maar hoe is zij er altijd als de kippen bij met reageren joh. Alsof zij echt de hele dag alles bijhoudt wat er door wie gezegd wordt op ieder social media kanaal dat er bestaat. Fascinerend gewoon. Maar dat terzijde :joy:

6 likes

gewoon hier meelezen, FF is sneller dan het licht

21 likes

Jongens we hebben het gewoon verkeerd geïnterpreteerd!! (dit is haar moeder)

22 likes

Charlotte racistisch? Heb ik iets gemist? Als iemand dit niet is, is het Charlotte wel. Ongetwijfeld is er iets verkeerd geïnterpreteerd. Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur.

LOL, deze reactie. Niet de berg om op te sterven juf Eline. Edit: oh haha het is haar moeder :rofl:

18 likes

In mijn hoofd zit Sanne er thuis zo bij:

🧐

89 likes

Ik kon het niet laten.

171 likes

Hahaha heerlijk, houd je handen onder koud water :joy:

12 likes

Jij had haar ook een DM gestuurd erover toch? Heeft ze daarop gereageerd?

1 like