Mensen, hoe heette dat kanaal ook alweer van die twee jongens die gingen reageren op 2 blonde mormoonse meisjes die advies gaven om niet obsessed te zijn met mannen?
Heb het al gevonden!!! Cody kho
Volgens mij is het bij Hindoestanen gemengd, want ik heb familieleden met Hindoestaanse namen maar ook familieden die Johan en Alice heten
Cody ko
Edit: je had m al. Ik gebruik Mr. Struggle echt elke dag trouwens.
Wauw, wat een fijn nieuws voor ze! Die angst van Romee snap ik volledig, zĂł beangstigend en niet te behappen. Ik ben echt blij voor haar (voor hen beide). Ze lijken me lieve ouders.
Wauw hoeveel woorden er geschreven kunnen worden zonder daadwerkelijk iets te zeggen.
âZelfontwikkeling en inspiratieâ
âBalans tussen het chaotische bestaan en de controle behoudenâ
âPersoonlijke groeiâ
âVerdieping, zonder dat het zweverig wordtâ
âBewustwording omtrent zelfontwikkelingâ
âDe beste versie van jezelfâ
Lol
O help, Girl Defined. Echt mijn favoriet wanneer ik zin heb om me te ergeren (en dan vooral de comments erover op Reddit, haha). Volgens mij zijn ze alleen niet Mormoons, maar gewoon huismerk Christelijke bekrompenheid.
Hey kechies en kechelinas Alice Olsthoorn heeft de best social award gewonnen on my bday
Gefeli!!!
Awww zo leuk! Mân hart brak echt even toen ze moest huilen en zei van âik dacht dat het voor ons niet weggelegd zou zijnâ.
Ik. zat die social awards half te kijken want ik verveelde mij. Maar Bonnie heeft niet gewonen ondanks al der oproepen.
Volgens mij is zij wel echt de enige die het zo serieus neemt?
Ik kom uit Limburg en ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog steeds wel een âze moeten niet zo zeikenâ mentaliteit zie. Ik ben bijvoorbeeld een van de weinigen die anti zwarte piet is in mijn omgeving. Dus ik denk wel dat je gelijk hebt
Vind dat logo wel ook echt lelijk?! Evenals de tekst(en).
Wel ff wat anders dan al het standaard-instagram-aardetinten-gedoe, dat mag ook gezegd worden.
Ze was hiervoor idd al best veel aangekomen, het laatste half jaar zeg maar, gelukkig heeft het geholpen.
Ben benieuwd of ze na de baby nog echt gaat modellen of dat ze meer influencer wordt.
Echt een goede conclusie
Hoezo, wil jij geen handvatten om je leven te rocken?
Vandaar dat ze het 20 minuten over meditatie hadden in Kajâs podcast, vond het al vreemd dat Mo het daar opeens over had
Haha ja een beetje kort door de bocht inderdaad, zo lees ik het achteraf ook
Oke ik heb de vlog van Bonnie over hun weekendje weg gekeken. Geen idee wie de term irritainment hier heeft binnen gebracht, maar deze vlog was voor mij exact de definitie ervan. Ik viel van de ene verbazing in de andere.
Anderzijds, wanneer je grootste bezorgdheid het ontbreken van een oven voor je meegenomen afbakbroodjes is, is je leven echt wel probleemloos
Ik voel me er ook vrij raar bij, ookal is het vast een enorm lastige kwestie. Ik volg Myka al 2/3 jaar eens in de zoveel tijd en zij en haar man leken vanaf het begin juist heel geschikt voor dat kind. Ze waren heel dedicated, zorgden voor allerlei therapieën voor hem en het hele gezin leerde met hem te communiceren met gebaren etc. De comments die ze krijgt zijn ook heel gemixt zie ik, mensen die haar ook al lang volgen supporten haar nu niet meer.