oh vind t goed dat sanne en vera dit geliked hebben! Of is danielle ook een bekend persoon?
Yas girl
Edit: ik ging in de reacties kijken en naast veel reacties over haar liefdesleven staat er nu weer een kritische over het nadoen van het accent voor de klas. Benieuwd hoe lang die er blijft. Wat een trend zeg tegenwoordig, kritische comments gewoon verwijderen
Ik hoop intens dat ze gemeld wordt bij haar school en hier een waarschuwing voor krijgt. Dit kan toch niet ⊠Die zingt zeker ook hankiepankie shanghai als een kind jarig is
Waar woont zij dan ongeveer? Niet dat ik dit gedrag goedpraat, maar zij komt toch gewoon uit de randstad? Dan wordt dit gedrag toch sowieso niet gepikt?
Ik zal nooit vergeten dat ik op de verjaardag van het neefje van mijn man (toen vriend) als enige totaal flabbergasted was toen ze hankiepankie Shanghai begonnen te zingen. Zo niet oké
Nee kan ook echt niet, ik snap ook eigenlijk niet waarom we âhappy birthdayâ wel correct zingen en dan bij zoân nummer een belachelijke tekst hebben, waarbij je vaak ook nog je ogen tot spleetjes trekt, echt waarom
Monica en Kaj lanceren een platform omtrent zelfontwikkeling. Ze geeft aan er niets erover weten en toch wil ze zoiets opzetten.
Hahaha wauw, ik had een comment geplaatst onder de video van Charlotte en er staat nu dat hij gemarkeerd is, dus vgm heeft ze hem gemarkeerd als spam
Ik blijf het zo kwalijk vinden dat die youtubers alles maar verwijderen wat ze niet aanstaat. Snap dat de optie er is maar het is echt verdraaien van de werkelijkheid.
Ik lees vooral wij wij wij wij en ik ik ik.
Lekker weer geld binnenharken met minimale inzet
Jezus wat een dom iets en echt geen voordelige foto
Zij is zo vervelend ĂŒberhaupt - steeds over calorieĂ«n. En als is maar âduur duur duurâ. Heel irritant mens.
Eh, beetje een rare opmerking? De randstad is echt geen mirakel van wokeness waarin iedereen dit soort dingen afkeurt, helaas. En buiten de randstad denkt niet iedereen dat dit normaal gedrag is.
Kaj heeft voor zijn stukje een cursus bij paradigma-Max gevolgd zo te zien, slim willen klinken maar dan met grammaticale fouten.
Iedereen om mij heen is anders echt woke.
Nee even serieus, ik bedoelde het ook niet zo op die manier, maar ik merk dat in de Randstad sommige discussies iets meer spelen dan op andere plekken. Zo bedoelde ik het. En ja, ik weet dat hier ook niet alles beter is.
Ik heb hier weinig anders over te zeggen dan en dan nog zeggen dat alle kindjes het leuk vonden⊠zal dan vast geen Surinaams kindje tussen hebbem gezeten doen ze Henky Peny Sheng Hai eigenlijk nog wel ?
Nou zij komt uit Weesp/Nigtevecht/Nederhorst Den Berg, daar in de buurt. Daar zullen mensen ook echt wel woke zijn, maar is veel âwitterâ en rijker dan een gemiddelde buurt in Amsterdam (wat er ongeveer naast ligt)
Mensen, hoe heette dat kanaal ook alweer van die twee jongens die gingen reageren op 2 blonde mormoonse meisjes die advies gaven om niet obsessed te zijn met mannen?