Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hahaha sjonge jonge. Wat een leugens. Ipv dat ze gewoon zegt “ik heb het stukje eruit geknipt want het klopt niet en mag niet wat ik heb gedaan, sorry daarvoor, ik ga dit ook niet meer doen” maar neeeeeeee, natuurlijk niet. Heel jammer. Had helaas ook niet anders verwacht eigenlijk.

1 like

Nee inderdaad

Zoooooo die is fucked up!! En dat geeft dan les

3 likes

Echt kindermishandeling om je geadopteerde kind Huxley te noemen.

StopAmerikaanseOnzinNamen2020

6 likes

Ik ga uit van minder intellect en meer mormoon, zoals deze:

afbeelding

9 likes

Ja dit. Er zijn best veel mensen die opgroeien/zijn in een omgeving waar mensen dit normaal en hilarisch vinden helaas, maar als je er dan op aangesproken wordt kun je daar toch wat mee doen? Ik weet niet of dat het helemaal goed maakt (is ook niet aan mij om te bepalen) maar het is in ieder geval iets beter dan doen alsof er niks aan de hand is denk ik?

Maar goed ik had haar al afgeschreven toen ze de kinderen uit haar klas als therapeut ging gebruiken rond haar break-up.

4 likes

Hahaha had een video gemaakt van dat stukje en naar een vriendin gestuurd. Of ze liegt, of het kanaal van haar school heet ook Charlotte Blitzblum. Ik twijfel nog.

3 likes

Wait whut, heeft ze dit als juf serieus gedaan?

Ik ben nog het meest verontwaardigd om de naam Swarita. Nederlanders hebben zo weinig kennis over de invloed die Nederland in Suriname gehad heeft. Liever nog dan met je leerlingen bespreken waarom ergens aan de andere kant van de wereld er een land is waar iedereen Nederlands spreekt, bedenken ze een typetje dat krom staat van hun eigen vooroordelen, maar dan niet eens enigzins realistisch is. Veel Surinamers in Nederland, vooral uit de generatie met zwaar accent (daar geboren en opgegroeid) hebben bijvoorbeeld in Nederland voorkomende namen en er in in het onderwijs een groot tekort aan aandacht voor de reden daarachter. Tanja, Gregory, Ronald, Titia, Simone. Niet dat de naam Swarita niet voor kan komen maar echt educate yourself, je staat voor de klas.

54 likes

Spill the tea :joy:

Wel een leuke hondennaam😃

1 like

Ik hoop zo dat ze meeleest.

2 likes

Ik heb nu de video zelf niet kunnen zien, maar als ik hem had zou ik sowieso een klacht indienen bij de school. Echt doe normaal.

2 likes

Zij is echt het grootste leeghoofd die ik ooit ben tegengekomen op Youtube NL. Heb ooit een paar filmpjes gezien maar ik had een chronische facepalm.

8 likes

Ja dit. @Druppels als ik die videobeelden nog had dan wist ik het wel.

2 likes

Heet zij nou echt Blitzblum?

2 likes

Alwin: ik heb deze box zelf gekocht zodat ik er mijn eerlijke mening over kan geven.

Dus als je iets krijgt hoeft dat niet?

15 likes

Dat stinkt toch een beetje hè? En heel veel lege accounts ook die haar volgen

1 like

Mijn moeder heet Ingrid, een van mijn oma’s namen is Beatrix😂

3 likes

58 likes