Ja maar ho, het zijn geen zwangerschapsjurkjes he
Lekker poƫtisch stukje wel
Charlotte Blitzblum vertelt doodleuk in dār vlog dat ze les heeft gegeven als ājuf Swaritaā, compleet met Surinaams accent.
Sabine van ohmyfoodness is echt mijn favoriete foodblogger, maar volgens mij heeft zij ook volgers gekocht. Ik vond het al opvallend dat ze een blauw vinkje heeft (ze is imo niet echt een bn-er ofzo), maar het viel me op dat haar likes niet echt in verhouding staan. Dus eens bij haar volgers gekeken en daar staan een boel shady accounts tussen. Valt me toch tegen van haar. Ze heeft best wel een paar grote samenwerkingen (die homemade bakmixen en smeg oa). Daar zal ze vast hard genoeg voor werken en ik weet niet hoe dat precies werkt (welke rol het aantal volgers daarin speelt), maar het is toch niet voor echt fair zo
Ik weet niet waar dit moet, maar het zijn youtubers die hun geadopteerde kind hebben laten herplaatsen omdat er meer complexiteit bij kwam kijken dan ze hadden gedacht.
Echt, ik geloof echt wel dat mensen zoān beslissing niet zomaar maken maar toch voel ik me hier zo raar bij. Dat advies van medici ook dat hij zorg nodig heeft dat die ouders niet kunnen bieden. Hoe vaak wordt dat gezegd in een context waarin het gaat om biologische ouders en hun kinderen?
dit klinkt heel fout. maar ik kijk haar vlogs nooit omdat die altijd 80 uur durenā¦
Neeee
Waarom???
Iemand had daarop een kritische comment achtergelaten maar die is natuurlijk verwijderdā¦
Oh wauw, die heb ik inderdaad voorbij zien komen toen (videoās over de adoptie). Wat bizar.
Ze heeft het stukje er ook uitgekniptā¦ het was op minuut 27:10 (lol)
Wat???
En dan doen alsof er niks gebeurd is, hoop dat ze het nog wel even gaat benoemen hoor
Zou ik als ouder ook niet waarderen. Stel je kind komt thuis met zoān verhaal, dan zou ik er ook wat van zeggen tegen de juf.
Echt hoezo zie je niet in dat zoān stem opzetten zĆ³ enorm fout is? Lekkere juf.
Deze meid
Zij blijft me verbazen.
Ik kijk altijd de vlogs van Interiorjunkie (de laatste tijd vind ik haar wel minder leuk en heel erg āprivilegedā maar goed) en nu ben ik op zoek naar andere vloggers zoals zij. Dus interieur, maar ook vlogs van/over haar/zijn leven. Hoeft niet Nederlands te zijn, iemand tips?
Ze zegt in haar insta story dat ze hem opnieuw aan het uploaden was omdat ze hem op het youtubekanaal van haar werk had geĆ¼pload??
Ik had hem nog openstaan, was eraan begonnen en weer wat anders gaan doen en was dus nog niet bij dat stukje maar hij stond gewoon op haar eigen kanaal hoorā¦ alleen nu idd zonder dat stukje