Haha dit is echt een tongbreker. Zeg t eens 3x achter elkaar
Bladblabeep
Ook bij Dee gaat 1,5 meter niet op als je gaat verhuizenš
Jullie advocaten/rechtenstudenten hebben eigenlijk je eigen topic nodig.
Of ze daar recht op hebben is nog maar de vraag.
Hahaha ja, zij kiezen altijd echt zulke skere huisjes/air bnbās uit. Ga toch naar een beetje een leuk gezellig aangeklede denk ik dan
Een website over koken? Mag hopen van nietā¦ Ze maakt alleen maar ranzige soep!
Vind de term boshuisje ook gewoon kut. Je zit op een fucking vakantiepark
Het is een website over gewoon algemene dingen, doet me een beetje denken aan de website van Jennie; ook met zoān fotodagboek etc.
Denise heeft haar kanaalnaam aangepast naar dichtbijdenise, heeft die vriend zān instanaam veranderd naar verwegmetluc
Ik leg nu pas de link Vond het al zoān aparte naam maar ik dacht misschien post hij reisfotoās
Tanningapparaatje?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Nog nooit van gehoord
ahhhh oke ik dacht al aan een mini zonnebankje ofzo, zoals zon gezichtsbruiner oid.
Ik kreeg een insta-ad van dit merk, waarin een vrouw in een wit overhemd zichzelf vernevelde met dit zelfbruinstoomapparaat. Nou snap ik heus wel dat reclame niet altijd realistisch is, maar een spraytan while wearing een wit overhemdā¦?! Zag Monica Geuze en Dee ook al met een IGTV/insta-story voor het merk, dus ben er al weer klaar meeā¦
Monica liet deze ook zien!
Mijn zus is stagair advocaat op de zuidas, zat na 2 jaar al met een burn out thuis En die kan veel hebben
Denken jullie dat Mascha ondertussen misschien genoeg zwangerschapsjurkjes heeft?
Smaken ze in ieder geval niet naar poep
Ik denk ook altijd giirl hoe lang denk jij wel zwanger te zijn. Nuja waarschijnlijk kan ze ze erna nog dragen.