Zeker! Hoop dat ik moderator mag worden
#bosbonnie
#bosbabonnie
Of lekker simpel #bossie
Ik kan me nog steeds zo moeilijk voorstellen dat er echt veel interesse is voor alle online cursussen, workshops, ebooks, coaching, etc. die influencers steeds aanbieden. Als er weer iemand begint over een ânieuw project!â denk ik dat ze er vooral zelf heel enthousiast over zijn, maar dat er verder niemand echt op zit te wachten. Blijkbaar is dat wel zo, anders zouden ze het niet blijven doen, maar ik vraag me echt af wie dit soort dingen nou zouden kopen. In mijn omgeving kan ik me niemand bedenken die dat zou doen.
Bonnie was laatst toch letterlijk verbaast over een Vinex-wijk?
Volgens mij leeft zij gewoon onder een steen.
Hahahahha ja dat ze ook al 8x aan Nick gevraagd had wat ze toch ruikt
En dan ook mij taggen in de beschrijving van je irritatie what did i do to deserve thiiis
fyaad
Haha ok dit is blijkbaar het enige dat Bon en ik gemeen hebben want ik heb ook een keer zo in Zwitserland rondgelopen Ik was voor werk in Geneve en vanaf het moment dat ik aankwam dacht ik steeds, wat ruik ik toch? Ik kwam zo ver als, het ruikt naar vakantie, maar ik kon het maar niet plaatsen. Pas na iets van vier (4) dagen realiseerde ik me dat het schone berglucht was
Ja zit hier mân coronatijd uit inderdaad. Zal mijn bosbabe titel even inleveren dusâŚ
(Kreeg van de week wel een foto wat er in mijn appartement aan dieren zat al. )
Hahahaha fantastisch, maar berglucht ruikt toch ook anders dan gewoon een boslucht? Ik kan me even de geur van schone bergen niet meer herinneren, maar de geur van berglucht kan je in Nederland ook niet echt ruiken toch? Dus ik kan me het bij jou nog wel voorstellen, maar de lucht van dennen herken je toch wel
Ja het is echt een specifieke geur!! Heel lekker, âs ochtends de deur uit en dan je longen lekker volzuigen maar goed ik snap dus op zich wel hoe het is om een dom stadskind te zijn hahaha
Ooh nu wil ik naar de bergen om die lucht te ruiken. Vind het altijd zo lekker als lucht heel schoon voelt, net als zeelucht, heerlijk
Hahahahaha nou bergenlucht niet herkennen vind ik niet dom hoor ik zou die lucht ook echt niet herkennen
Panama
Oh huh om de een of andere reden dacht ik dat jij in/op Madagascar woonde
Huh ik ben even in de war aangezien ik er in de comments niets over zie; doe ik het al mijn hele leven fout?
Hoe spreek jij Landal uit?
- Landal
- Lèndul
0 stemmers
Ik heb dit misschien in heel mân leven 3 keer uitgesproken, maar volledig is het toch âLandal Greenparksâ? Dan is het toch raar om dat eerste woord zo uber-hollands uit te spreken?
Al zou ik dan denk ik eerder âlèndahlâ zeggen denk ik.
Even een random reclame spotje van Landal gekeken:
Rond 0:30 zeggen ze zelf ook Landal. Heb nog nooit iemand Lendel horen zeggen. Snapte eerst ook niet waar het over ging