Je hebt ook mensen die zeggen “ik kan er toch ook niks aan doen dat ik hetero ben? Waarom maak je daar grappen over” Ja sorry karin dat je het zo zwaar hebt met je heteroseksualiteit, moet moeilijk voor je zijn geweest in je puberteit!
Welcome to Sanneke’s life.
Guys waar is die poll over Mo en het keto dieet? Hoeveel was het? 3 dagen?
Naar aanleiding van het bericht dat Wil en Tien een liveshow gaan maken en de reacties daarop vroeg ik me af of er youtubers/bloggers zijn die (goede) humor hebben volgens mensen hier.
Anoniem voor het geval mensen Wil en Tien wel grappig vinden maar dat niet durven toegeven
Wie hebben humor die jij kan waarderen?
- Niemand
- Wil en Tien
- Mascha
- Cynthia
- Serena
- Alwin
- Bonnie
- Aranka
- Huismuts
- Co
- Claire (van trendgloss)
- Enzo Knol
- Lotte
- Sarah rebecca
- Vera Camilla
- Teske
0 stemmers
Ik ken niet zoveel youtubers/bloggers (sommige hierboven ook alleen van naam uit deze topics) dus voeg vooral nog meer polls toe
Hij lijkt hier echt op Peter Pannekoek
Ik moet hier wel een beetje om lachen eigenlijk. Bij wonen in de natuur zie ik iemand voor me die zelfvoorzienend in een tiny house midden op de Veluwe woont, niet iemand in een blokhut op een recreatiepark met een bladblazer als buurman, waar toevallig ook bomen staan en het bos dicht in de buurt is? Dan woon ik bij deze ook in de natuur/leef ik ook de #bosbabedroom.
Ik moest echt drie keer lezen. Dacht dat er bosba-bedroom stond.
Haha die bladblazende buurman blijft echt een topper
Haha ik heb nu pas door jouw bericht door dat dat er niet staat
#vakantieparkbabedroom
Ik woon 10 minuten lopen van een bos af. Ben ik nu ook een #bosbabe?
Nick!
De meeste uit de poll vind ik sympathiek maar niet echt grappig ofzo
Hangt er vanaf, heeft je tuin een bladblazer nodig?
Ik zou gaan voor #takkewijf
Misschien moet dit in het biechttopic, maar de gênante middelbare schoolmomenten video’s van Kletskerk en Van Vlochem (wil en tien) jaren geleden vond ik wel echt heel grappig. Door de herkenbaarheid en manier van vertellen. Het was niet echt comedy in de zin van geforceerd grappig doen/cabaret (heb ik een hekel aan), maar als ze een show doen met dit soort verhalen zou ik dat wel heel grappig kunnen vinden.
Alleen jammer dat het nu hoogstwaarschijnlijk over het hebben van kinderen / gênante momenten met kinderen zou gaan, dat interesseert me totaal niet.
Ik vind van wel #natuurmens. Ik vind Jennie best leuk hoor en haar huisje ook! En haar hond nog leuker. Maar ik vind dit wel een beetje een onterecht special snowflake gehalte. Dan kan ik m’n schoonouders ook op dat geweldige platform wijzen want die wonen de helft van het jaar op een vakantiepark in Drenthe.
Ja same ik heb die video’s ook nog eens twee/drie keer gekeken haha. Iets met fotolijst Ben ofzo
Ik kan voor de vorm wel wat bladeren neerleggen.
Vind ik niet hoor, dat kun je toch gewoon leuk vinden?
Ik vond die overigens niet zo leuk maar vooral niet omdat ze zoveel van die video’s gemaakt hebben en Willemijn zo vaak gezegd heeft dat de middelbare school zo’n geweldige tijd vond en dat ze zo terug zou willen naar die tijd. Ik vond dat echt het tegenovergestelde van herkenbaar
Andere (klets)videos van hen vond ik vaak ook wel leuk hoor!