Voelt mevrouw zich aangesproken, als hetero zijnde?
Oooh ik heb hier zo hard om gelachen toen en begon net serieus weer. Vraag me af waarom ik dit zo grappig blijf vinden
what’s going on met al die haat op alwin? kan me dat van eerder niet herinneren
Hoeveel eerder is ‘eerder’? Volgens mij is het begonnen sinds hij en Saske uit elkaar zijn. (Of zeg ik nu iets geks?)
hahah ja goede vraag! ja ik weet niet eigenlijk, het valt me pas sinds een paar weken op
Ze is wel vaker heel actief op insta en dan langere tijd afwezig/stil.
Ja ik vroeg dit laatst ook al af want viel mij ook op. Snap niet zo goed waarom mensen niet gewoon niet naar zijn video’s kijken als je het toch niet leuk vind… Om nou maar te kijken zodat je hem vervolgens weer kan afzeiken vind ik ook een beetje gek ofzo.
Ik mis context. En sinds wanneer is er zoiets als heterofobie?
Haha ja heterofoob, sure, hetero’s worden ook in elkaar geslagen om hun geaardheid ja. Maar ik zag wel deze tweet, misschien dat ze hierop aansloeg?
Ik was net bezig met de screenshots ! Maar denk inderdaad ook dat ze hier op reageert.
Dit is toch gewoon zo’n heel classic ding wat mensen altijd zeggen (‘sommige van m’n beste vrienden zijn homo!’), maar dan omgedraaid. Haha snap niet dat je je daardoor voelt aangevallen als hetero
Ja ik snap dat ook niet haha het is toch gewoon om aan te geven hoe belachelijk sommige opmerkingen zijn maar goeeeed.
Maar je snap wel misschien dat Sanne zich aangevallen voelt…
Ja dat is op zich een gegeven, dat zij zich aangevallen voelt
Sanne heeft niemand om hetero mee te hebben :’(
Ik vind het echt fijn dat er éindelijk iemand is die heterofobie aankaart. Net zo relevant als het aankaarten van racisme tegen witte mensen, als je het mij vraagt.
all lives matter
Weet je hoe zwaar heteroseksuele witte mannen het hebben? Verschrikkelijk.
Als je je daardoor voelt aangevallen heb je echt een zwaar leven.