ohh ja ik ook, iedere keer weer lachen. Vooral die gymeditie dat zo’n jongen eindelijk raak slaat met slagbal en dan het rondje homerun de verkeerde kant op rent, echt huilen van het lachen.
Oke, ik ga ze nu weer kijken.
ohh ja ik ook, iedere keer weer lachen. Vooral die gymeditie dat zo’n jongen eindelijk raak slaat met slagbal en dan het rondje homerun de verkeerde kant op rent, echt huilen van het lachen.
Oke, ik ga ze nu weer kijken.
Kan niet wachten om op het strand (of natuurlijk op 20 min lopen) te wonen en mezelf #zandinmnkutwijf te noemen
oohh ja ik vond de middelbare school verder ook kut, maar qua gênante dingen kon ik me er wel in vinden. Ik ben net weer de eerste aan het kijken en ik was helemaal die begintune vergeten, erg dat dit gewoon nostalgisch aanvoelt hahah
Destijds moest ik ook best lachen om die sketches dat ze deden alsof Willemijn (‘Trijntje’ of zo,omg dat ik dit nog weeet) rijles kreeg. Maar daar zou ik nu niet meer om lachen denk ik
ze zijn nog te vinden hahaha
Haha ja het is ook niet dat ik een afgrijselijke middelbare schooltijd heb gehad hoor, of dat ik die video’s enorm vervelend vond maar op een gegeven moment had zo vaak FOTOLIJST BEN WIE KENT HEM NOG JONGENS HIHI gehoord dat ik het echt zat was
Maar ik kijk ook regelmatig videos van hen terug (NY vlogs echt heel vaak gezien), vind het LLG muziekje ook nog steeds zo leuk en nostalgisch
Ik wacht nog steeds op hun ‘business blunders’ video . Ze hadden keer in hun eigen-theemokken-periode in een vlog over een blunder werkgerelateerd , maar dat zouden ze voor een video bewaren over ‘business blunders’…
– Misschien waren de eigen theemokken wel een business blunder (ja, ik maak hem maar alvast voor iemand anders hem erin gooit xD)
Met Rikkert.
Ik vond die echt onleuk trouwens maar heb het altijd wel leuk gevonden dat ze er zelf zoveel lol in hadden en het gewoon deden
Jaaa met Rikkert inderdaad! En dat vind ik ook hoor. Het is wel van die typische humor waar je van moet houden.
Wie bepaalt wanneer hoogte van tepels abnormaal is? Asking for a friend.
Het grappigste aan het bossbabe gedoe is dat het verteld wordt alsof het bijzonder is om met natuur om je heen te wonen, terwijl een aanzienlijk deel van Nederland voor een schijntje prima natuurrijk woont.
Ja daarom vind ik het ook zo special snowflakerig, vind dat je jezelf pas #bosbabe mag noemen als je in de middle of nowhere in midden Amerika woont en met een hengel en pijl en boog je eigen maaltijd bij elkaar sprokkelt of zo.
Waarom heb je hier dan een advertentie voor nodig Suz? (Of bespreken we haar tegenwoordig in het mommybloggerstopic?)
En dan de lap tekst in die ad, moet 3 of 4 keer scrollen wil ik alles lezen🤷🏻♀️
Als er een poll zou bestaan voor leeghoofden, zet ik dat Suz-mens met stip op nr 1. Gevolgd door Kelly C.aresse.
Edit: of een poll voor wie gebakken lucht verkoopt. Dat zouden er ook veel zijn. Again onze Suz en Kelly met stip op 1 en 2.
Oh ja; ik vrouw van jou. Sowieso allebei droog en sommige sketches vind ik ook best grappig terwijl ik normaal gesproken een hekel heb aan amateur-sketches
Ik keek laatst een IG TV van haar waarin ze vertelde dat ze tijdens haar zwangerschap last kreeg van een soort inzinkingen waarbij ze niet meer verder wilde en dat ze de laatste paar maanden van de zwangerschap bij haar vader is ingetrokken. Ze heeft dit nog steeds weleens. Is niet helemaal duidelijk of ze daar nu nog woont. Sommige dingen klonken voor mij een beetje zweverig en is me ook niet precies duidelijk waarom ze deze video op haar “business kanaal” plaatst, maar doet me wel op een andere manier naar haar kijken.
Ik woon ook heel groen, als ik uit mijn slaapkamer kijk zie ik echt alleen maar bomen. Mag ik ook in die groep? Heb wel alleen een mini balkon maar daar kan ook een moestuintje op.
Toch niet gestopt zo te zien: