Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik vind dat @Paardenmeisje dit voor het zeggen mag hebben :wink:

11 likes

haha ik durf het nooit te zeggen maar ik vind hem ook best leuk. Beetje flauw soms qua humor en zo maar volgens mij heel lief voor Sarah en voor de baby.

6 likes

Oef ja dat leek me ook heel vervelend, maar misschien hadden ze dat van tevoren besproken hoe hij zou ‘helpen’.

hahaha oh ik dacht al steeds dat het over @Paardenmeisje ging, maar dat is dus niet zo.

3 likes

Heel goed. @Paardenmeisje heeft gesproken!

3 likes

Heel eerlijk, ik snap je wel… Maar alleen ongeschoren + bril.

1 like

Precies jij snapt me

1 like

LOL, @Oprah glijdt van haar stoel als ze Hugo de Jonge ziet dus don’t flatter yourself.

27 likes

afbeelding
Geef die meid eens ongelijk

42 likes

Snap niet wat het probleem is? Is het een belediging dan? Ik noemde haar inderdaad zo, maar ook haar echte naam. Omdat ik anders dacht dat het voor sommigen niet duidelijk zou zijn wie ik bedoelde omdat lang niet iedereen haar voornaam kent denk ik. Ze heeft een Instagram en een youtubekanaal speciaal voor haar paardenhobby, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ze het niet als belediging ziet? Zo was het ook totaal niet bedoeld.

6 likes

Is dit die hugo… lijkt wel een menselijke versie van spongebob.

29 likes

Hij heeft ook echt een knappe vrouw ben ik achtergekomen!

Jaaa Hugo me love

2 likes

Ik hoor nu gelijk zo’n SpongeBob lach

4 likes

Ik ben ook in de war ik dacht dat heel iemand anders hugo was. Ik moet echt stoppen met het forum lezen als ik die persco kijk hahahaha. Hij lijkt ook een beetje op peter pannenkoek trouwens.

7 likes

Hoezo is dit 100% waar.

8 likes

Ja dat dacht ik dus ook…

Das ons Wopke

5 likes

Nou iemand anders vond het opa :joy:

9 likes

Hahaha nee ik snap wel wat je bedoelt maar op de betreffende foto leek 't wel een opaatje

1 like