Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik vind het wel fijn voor hem dat ie zo blij is. Vond in deze vlog die andere guy irritanter dan hem

1 like

Krijg toch zo de kriebels van dat ‘m’n chickie’

11 likes

Dan is get sowieso niet paardenmeid toch, want die eet toch niet vegetarisch

Je kan toch ook vegetarisch eten als je geen vegetarier bent

Ze klinkt niet als haar tho

Waarom denken mensen eigenlijk dat zij het is want hij heeft toch al gezegd dat ze het nog een keer hebben geprobeerd maar dat dat ook niet heeft gewerkt.

10 likes

12 likes

Ja inderdaad! Het is niet Michelle, het paardenmeisje.
In de Q&A van een paar weken geleden zegt hij dat hij en Michelle het eind vorig jaar voor een tweede keer geprobeerd hebben (zonder dat ‘bekend’ te maken op zijn kanaal of Insta e.d.), maar dat ze erachter kwamen dat ze toch als vrienden beter zijn. En dat hij nu dus aan het daten is met een ander meisje. Al lijkt het me al best serieus te worden als je bekijkt hoe vaak ze bij hem is.

Ja kan inderdaad, maar omdat het vorige keer ook zo was bij die burger

Ik kijk de laatste twee vlogs van sarah rebecca en wat is die vriend leuk zeg :flushed::flushed:

4 likes

63 likes

Die mening kan ik niet met je delen

2 likes

Hahahhaha ja sorry ik vond het ook heel vreemd van mezelf maar ik kon me niet inhouden

1 like

Was in een story!

Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor

28 likes

Hahaha ik wilde hier net komen posten dat ik echt de kriebels van hem krijg. Vooral van hoe hij communiceert. Ook in die bevallingsvlog toen zij een wee kreeg echt getver

8 likes

Ik vind hem echt een soort van wandelende stockphoto.

55 likes

Hahahah ohh jullie vinden hem echt helemaal niks dus

2 likes

Ik dacht dat je een grap maakte.

4 likes

Sorry als ik weer als ‘de moraalridder’ klink, maar kunnen we stoppen om die ex van Alwin “Het Paardenmeisje” te noemen? Noem haar gewoon bij naam.

2 likes

Wie? En waarom wordt ze zo genoemd?