Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik heb Bonnie vorig jaar ontmoet, in een hele fijne chille setting en ze kwam eigenlijk best volwassen, lief en leuk over! Soms zie ik ook wel eens dingen in haar vlog van meid, daar hoef je je toch niet druk om te maken hahaha. Maar door dat ik veel met haar heb kunnen praten, weet ik ook dat ze juist niet kinderachtig is. Maargoed, die momentjes heb ik soms ook wel hoor, dat ik kan huilen om iets heel kleins. De 1 is wat gevoeliger dan de ander i guess.

5 likes

Vond de assumptions about me video van Aimee wel heel leuk terwijl ik ze normaal nooit leuk vind. Zij is ook gewoon zo lekker normaal, iemand met wie ik in het dagelijks leven vriendinnen zou kunnen zijn

12 likes

Haha wat? Waar kan ik dit zien?

4 likes

Ik ook! Ik vraag me wel af waar die aanname vandaan kwam dat ze Kristina K niet zou mogen vanwege Leonie. Ze leek te bevestigen dat Kristina iig niet echt haar type is terwijl ik Kristina samen met Aimee een van de leukere YouTubers vind qua persoonlijkheid. Blijkbaar mis ik ietsā€¦

Zelfs op mijn 14e huilde ik niet om dat soort dingen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Haha nee, maar kan me ergens nog voorstellen dat je op die leeftijd nog weinig andere dingen aan je hoofd hebt waardoor je je sneller druk kunt maken om kleine dingetjes. Dat idee krijg ik bij Bonnie altijd.

#bringbackBas

7 likes

Ja!

Ik zag op Instagram dat hij nu een soort serie heeft zoals Enzo had, dat hij dromen gaat laten uitkomen oid.

2 likes

Zoooo maar echt, dat was zoā€™n leuke tijd :tired_face:

2 likes

Haha krijg een melding van UW dat de kleding van Monica Geuze in de verkoop gaat.

Serieus allemaal dingen van Nak-d en most wanted met kaartje er nog aan. Ze verkoopt ook kleding van haar eigen collectie met nakd.

Misschien heeft ze een goede reden (heeft e iets dubbel of past ze het niet oid), maar vind het echt niet netjes overkomen.

Ben ook heel benieuwd hoeveel monica en uw hieraan overhouden. Zoveel items ongestreken op een hangertje en onduidelijke gefotografeerd en volgens mij verkoopt het als een tiet :flushed:

7 likes

En wsl hoeft ze er geen reet voor te doen alleen maar die plastic zakken aanleveren en UW doet de rest

7 likes

Ik vind het een beetje gek dat Bonnie niks over de ikea in dr stories laat zien ofzo. Maar goed miss ben ik iets te wantrouwendā€¦

4 likes

In zn vorige vlog stonden er dus allemaal mensen op terwijl hij dicht was, dus het is ook nog eens elke keer dezelfde denk ik?

11 likes

Nee hij kan heel goed photoshoppen, net als zijn likes!

6 likes

Ze hoeft toch niet alles te delen? Influencers houden zoooveeel buiten beeld het zou je nog verbazen

Hoezo te wantrouwig?
Het was toch al bekend dat ze sommige activiteiten bewust niet toonde omdat ze het commentaar beu was (ook afspreken met vrienden). Dus dat dit ook bewust is lijkt me niet zo vergezocht.
Ik vind het trouwens normaal dat een vlogger niet alles van zijn/haar leven laat zien maar ja (ik begrijp ook hoe dat in dit geval over zou komen)
Of bedoel je dat niet?

1 like

Ooh nee vind het niet gek dat zij t buiten beeld houd maar vond het zo typisch dat iemand binnen komt vallen met " Heb Bonnie in de ikea gezien en ze is irl veel kutter" en dan verder niks zegt. Dacht hmm is ze wel echt daat geweest. Maar was idd vergeten dat Bonnie nu wat meer dingen niet filmt.

1 like

Ooooh haha dat gedeelte had ik gemist, ik zag alleen jouw post

1 like

I did it:

Starting with Freek in de wurggreep. Bradley en Lisa (van Bonnie) komen langs om een podcast op te nemen over volwassen worden. Alwin heeft twee microfoons dus die mogen ze even gebruiken. Hij heeft op instagram gevraagd of er interesse zou zijn voor een cursus over onder andere editten. Hier werd massaal op gereageerd. Hij is dit nu aan het uitwerken. Misschien zal het ook over filmen gaan. Hij laat het mondkapje zien, hij heeft er ook een paar voor de verkoop. De winst gaat naar het longfonds. Ze zijn van oude smokingdog shirts. Hij gaat na twee maanden weer naar zijn vader, mag oude lpā€™s meenemen. Dag erna is hij bezig met een opbergsysteem daarvoor: hij heeft het wit geschilderd en maakt zijn klassieke ā€˜ā€˜tekeningenā€™ā€™ erop. Maakt voor zichzelf en zā€™n chickie vegetarische shoarma met brood, recept volgt binnenkort op de blog(!!). Hij gaat wandelen met zā€™n chickie, in de sfeerbeelden is te zien dat ook zij een gecustomized smoking dog jasje aan heeft. Aan het eind deelt hij nog even dat hij heel blij is.

3 likes

Ik zag gelijk freek vonk voor meā€¦
(Fun fact daar is ieh wel naar vernoemd.)

5 likes