Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Weet niet hoe het bij jou zit maar ik besteed meer ruimte buiten dan op mijn wc :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou

33 likes

Nee volgens mij hadden ze schijt - no pun intended - omdat het een huurhuis is. Maar ze hebben het zelf laten “leggen” (eerder pleuren maar oke) dus ik neem aan dat ze ook gewoon tegels hadden gemogen.

5 likes

Juiceeee

2 likes

Wat bedoel je met erger?

49 likes

Hoezo ? Ben je ze gevolgd om af te luisteren oid?

15 likes

Haha ik zie dit al helemaal voor me, lekker verstoppend in de showroom achter ze aan sluipen

20 likes

Als je bijna niet werkt en de hele tijd aan de jas van je wel werkende partner trekt en vervolgens gaat lopen zeiken dat het je niet lukt om je podcast af te kijken (as if je partner niet gewoon fulltime aan het werk is en je dus minimaal 32 uur je podcast kan luisteren) is dat echt zeuren.

Bonnie kan bij wijze van spreken een video maken waarin ze in de hoek van een kamertje onder wat lampjes podcasts luistert en dan de aflevering beoordeelt. Gratis idee.

17 likes

Eigenlijk vind ik Edith’s aanpak een veel leuker concept voor kringloop kwartier. Althans, ben wel een beetje uitgekeken op steeds net niet Bonnie outfits. En ook al zou ik het nooit dragen, vind dat Edith het eigenlijk wel echt heel goed gedaan heeft voor wat ze in een kringloopwinkel kon vinden in een kwartier? We zien allemaal wat de bedoeling was en het is wel echt een geheel.

27 likes

Kan ze eindelijk dat dekenford bouwen.

1 like

Ja en uiteraard gevlogd. Klik op het duimpje omhoog en abonneer op mijn kanaal xxxx

Natuurlijk niet.

7 likes

Soms als ik Bonnie’s vlog kijk en de reacties lees voel ik me soms echt op een andere wereld.

Huilen omdat je denkt dat je vriend een robot is? Huilen tijdens het autorijden omdat iemand remt? Huilen omdat je pizza niet lekker is? En dan alle reacties altijd zo van ‘‘jaaaa dat heb ik ook, heel normaal’’.

Wil hiermee absoluut niet zeggen dat ik de normale ben hoor haha, maar ik kan me bij dit soort dingen zo weinig voorstellen.

45 likes

Misschien dat er vooral jongere kijkers reageren haha? Ik weet niet hoor, ken haar volgers niet. Maar Bonnie doet me soms denken aan een 14 jarige.

Maar vertel ons meer haha! Wat viel je op? :smiley:

(Maar is Nick dan aan het shoppen onder werktijd?)

1 like

Nick werkt voor de universiteit toch? Lijkt me dat het niet echt boeit of hij zijn werk nu doet of om 20:00 vanavond.

11 likes

Of hij heeft een vrije dag

3 likes

True that.

Ik kwam deze week op het account van Style on a budget en die schooit ook wat af, zogenaamd vragend om tips krijgt ze werkelijk van alles thuisgestuurd. Heb nog liever dat ze het direct vragen dan altijd zo sneaky als; zijn er nog volgers die weten waar je dit en dat kunt vinden??? En dan hoppa komt er weer een doos met spon binnen.

Nouja ik wil graag weten hoe je dan heb beoordeeld dat ze in het echt nog erger is dan in haar videos. Wat heb je gezien