Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Bonnie begint haar vlog weer met een serieus probleem hoor. Ze kan het niet meer aan! Ze kan haar favoriete nummers niet meer 20x achter elkaar luisteren en ze loopt achter met haar podcasts. En dat kan niet omdat Nick nu altijd thuis is!!!

Wat? Waarom kan dat niet? Ze heeft zelfs een kantoor? Waarom luistert ze daar niet naar muziek of haar podcasts? Waarom ga je niet gewoon even wandelen met oortjes in?

Ik snap hier niets van.

32 likes

Of tijdens het koken of douchen? Wat een non-probleem

1 like

Haha echt dit inderdaad. Nick heeft een vrij serieuze fulltime baan en zit aan een stoeltje aan de eettafel met een laptop, mevrouw de influencer daarentegen heeft een heel eigen kantoor tot haar beschikking met een deur die dichtkan?? (Zelfs ook nog eentje naar de woonkamer) Even normaal doen hoor. Prima als ze het zo hebben afgesproken overigens hoor maar wees blij met je eigen ruimte zou ik zeggen.

Ik vond in de vorige vlog trouwens ook heel vreemd dat ze met het balkon bezig waren. En Nick zei ja ik vind het wel best zo. En in het volgende shot was hij al die vlonders aan het schuren en beitsen haha huh wat is daar gebeurd?

48 likes

Het lijkt me zo vervelend als je thuis moet werken met iemand die maar halve daagjes werkt (‘ik heb zo hard gewerkt dat ik nu al klaar ben!’). En inderdaad, ook nog aan de eettafel in de woonkamer.

8 likes

Als ik Nick was, zou ik Bonnie tot 17.00 opsluiten in dat kantoor. Daar word je toch stapelgek van de hele dag als je moet werken.

66 likes

Ik wil jullie niet bang maken, ik ben verder helemaal oke, maar ik ben echt een beetje klaar met Enzo. Of nou ja, met Myron vooral. Het is alleen nog maar Myron Myron Myron en ze weet ALLES beter. :angry:

11 likes

Volgens mij wisselen ze soms wel van plek om te werken.

Ik had op youtube ook gereageerd en daar zei ze: ja maar ik ga altijd met Nick wandelen of met een vriendin.

Pfffff. Soms komt ze echt over als een kleuter die geen 5 minuten op zichzelf kan zijn. Vermoeiend.

16 likes

GierigeGerda is best een leuk account hoor :frowning:

Ik vind het ook knap dat Nick daar altijd maar zin in heeft
Ik ben ook meer van de aanpak die @Lula omschrijft haha - moet werken ga aub weg

5 likes

Wat doet hij eigenlijk?

Said no one ever.

19 likes

Zaadjes @ home:

image

34 likes

Not a lie.

Same hahaha. Ik vind ze trouwens wel veel beter bij elkaar passen dan Dee en Enzo, maar ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in Mees, Nicole en Lars :grimacing:

Dee deed precies het zelfde en ik was juist blij dat ik dat niet meer hoefde te horen :frowning: en Myron kijkt er ook nog eens zo arrogant en boos bij
En ja, Lars en Nicole <3

2 likes

Hahahahahahaha nog nooit gezien dit, vind dit echt hilarisch, zo ongemakkelijk en echt alsof die man maar wat doet

Er zijn hier constant discussies gaande over dat meiden die hun vriend wel het huis uit willen slaan omdat ze 24 uur met elkaar op elkaars lip zitten en dan begrijpt iedereen het, maar als Bonnie zoiets verteld in d’r vlog zit ze te zeuren. Letterlijk iedereen met een relatie die nu thuis zit al maanden heeft dit soort kleine irritaties.

3 likes

Lilylike is alles in haar video aan het ‘Riviera Maisonnen’:

Lily’s video:

Riviera Maison:
Schermafbeelding 2020-05-25 om 10.19.00

Stating the obvious.

Sorry als niemand anders haar kijkt. :sweat_smile:

57 likes

Ik kijk alleen als ik er door jou aan wordt herinnerd. Bedankt weer.

4 likes

Dat er irritaties zijn is logisch, die heb ik ook zelf met m’n vriend. Volgens mij gaat het er meer om dat Bonnie klaagt over allemaal kleine dingetjes die makkelijk op te lossen zijn. Ze hebben aparte ruimtes waar ze makkelijk haar podcasts kan luisteren of haar liedje twintig keer. Of ze kan een keer alleen gaan wandelen. Of ze doet een koptelefoon op voor haar podcasts en muziek zodat Nick er geen last van heeft. Ik zie dan het probleem van haar gezeur niet. Terwijl als ze gewoon zou zeggen goh, Nick en ik worden elkaar een beetje zat zo 24/7 op elkaars lip, dan is dat begrijpelijk ja.

11 likes