Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja ben ook Roosmarijn fan. Heel leuk ook dat ze de afgelopen weken zoveel vlogs posts!

1 like

Hahahahahaha ik zit hier zó stuk te gaan om die outfit van Bonnie. Geweldig.
Kom er nu ook dus achter dat die Edith en Roosmarijn Koster niet dezelfde persoon zijn, ik weet niet waarom ik dat al die tijd dacht?!

5 likes

Ik dacht dit ook!!! Hahahahaha
Toen Bonnie laatst een video had met die Roosmarijn dacht ik hé dat is die uit de video van Vera :joy:

2 likes

Dit ook weer… Het zijn gewoon de regels, hou je er gewoon aan. 1.5 meter afstand betekent dat je niet met iemand gaat dansen, klaar

31 likes

Haha ja echt he
En toen was ze in een tuin, dus blijf dan in die tuin als je weet dat het in een afgesloten ruimte niet goed werkt

Maar dit is toch ook gewoon een slobberige Engelse country jacht boswachter look van dure stoffen op een te knap model? Ik vind dit echt niet ineens mooier omdat dit van een beroemde ontwerpster is. Het idee blijft hetzelfde.

1 like

Dus omdat 1,5 meter ook niet 100% veilig is kan je evengoed helemaal niet meer opletten. Logica :roll_eyes:

19 likes

16 likes

die outfit van bonnie lijkt me vooral HEEL WARM
een blouse met lange mouwen, daarover een trui met lange mouwen, daarover nog een vest en dan een RIEM zodat er zeker geen lucht onder kan.
en die broek is linnen in laarzen? wtf ik snap wel dar fashion soms rare combis is en meest fashion outfit niet altijd onze commerciele smaak is, maar dit zijn gewoon muffe C&A items uit 2013 op een heel rare manier gecombineerd.

22 likes

Ik vind het wel grappig dat mensen ze willen wijzen op het feit dat ze een “voorbeeldfunctie” hebben als influencer. Misschien is dit nou juist het voorbeeld dat ze willen uitdragen, joe volgelingen, doe gewoon lekker zoals ik, allemaal vrienden over de vloer en logeren, dat kan gewoon hoor, we worden doodgegooid met adviezen maar ik doe gewoon wat mij het beste lijkt"

1 like

Omg ik ook! Ik dacht al hoelang geleden is dit opgenomen omdat ik hier had gelezen dat ze (Roosmarijn dus) zwanger is

1 like

Oké beschamend dat ik net een video van Gio heb aangeklikt, maar hij laat zien dat hij vaak ongeveer 500 euro verdiend aan Youtube-inkomsten per vlog. Pfff dat is gewoon 15k per maand en dat zal wel niet echt zijn voornaamste inkomstenbron zijn, echt bizar

5 likes

En buiten corona om zijn de cijfers hoger zei hij.

Vind het wel tof van hem dat hij het gewoon zo naar buiten brengt ipv heel geheimzinnig te doen. Ook zegt hij heel vaak in de vlogs dat hij zijn dikke auto’s en appartement etc te danken heeft aan de kijkers. Hij doet veel domme dingen en soms irritant maar ik kijk zijn vlogs vaak tijdens koken oid. Vind hem veel leuker dan Enzo. Met die irritante Miron.

9 likes

Youtube neemt hier ook nog een groot deel van weg, daarna z’n agency nog en dan moet het nog met de belasting verrekend worden dus uiteindelijk valt het nog best mee hoeveel hij verdient in verhouding met het bruto getal.

2 likes

Ik kijk Gio vaak tijdens het avondeten haha, hij uploadt altijd net voor ik ga eten en zijn filmpjes zijn altijd lekker kort. Het is niet altijd heel erg boeiend maar ja haha. :rofl:

Ik ben op een vlog beland van boer Bastiaan van bzv en die Milou. Heb zelf dit seizoen niet gevolgd maar ohhh god, ze noemen elkaar de hele tijd poepieee, vooral hij. 'Wakker worden poepie, ahhh poepie, jaa hè poepie, oh poepieee. :poop:Wat kut. Ze hebben elkaar wel overduidelijk gevonden dat is wel leuk om te zien.

9 likes

Ik vind die eeuwig terugkerende discussie over de inkomsten van vloggers zo kut. Ja ze verdienen veel en nee, daar doen ze niet perse heel veel voor.
Boeiend. Ze hebben kennelijk een gat in de markt gevonden en plukken daar de vruchten van. Laat ze lekker plukken.
En dan die dooddoener ‘ze dragen ook een hoop af aan belasting hoor!!!’. Dat doen we allemaal toch? Niets nieuws onder de zon.

11 likes

En dan áltijd zegt iemand: ‘ik had een andere baan moeten kiezen!!!’

Nee, niemand wil jouw video’s zien Gerda.

16 likes

source (3)

1 like