Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

God ik was dit alweer helemaal vergeten hahaha, mooi dat dit eens in de zoveel tijd weer omhoog komt in dit topic

Voor wie niet weet waar dit over gaat/het nog een keer wil zien, vanaf 7:35 in deze vlog

12 likes

Als ik haar was geweest, was ik naar een andere kapper gelopen en daar mijn haar laten doen. Maar ja, dat kan niet als je vlogt :sweat_smile:
‘How do you like my hair?’
‘Ja… it’s crazy’

:rofl:

14 likes

Hahaha man man man…
Wat idioot dat je gewoon echt zo over jezelf drnkt.

EDIT: omg, satire dus. En ik een overduidelijke kater. Hahaha

6 likes

Ik vond dat stukje met huismuts op de bank van co juist heel erg leuk. Ik vind huismuts niks maar de dynamiek tussen hun snap ik helemaal. Co zei toch ook: niet zo, lul! Waarop rach zegt: mag ik zelf bepalen hoe ik zit?! Zo praat ik ook met m’n vrienden. En direct daarna weer bonden over wat ze gaan kijken. En chill dat ze gewoon mega onderuit op die bank ligt, alsof ze thuis is.

2 likes

On her b’day

7 likes

Dit blijft gewoon zoooo erg… die reactie van Gregor wanneer mascha vraagt wat hij van haar haar vindt… “ja… it’s crazy!” :joy:

Hahahahaha wtf ik had deze nog nooit gezien. Hoe ongemakkelijk, ik zat echt te denken zit deze man haar nou in de maling te nemen met dit kapsel?!
Viel me wel op hoeveel mooier Mascha’s tanden zijn nu? Wat heeft zij daarmee gedaan?

Invisalign

1 like

en bleken

Ja klopt, maar dat had ze al vaker gedaan

Nee echt? Zou je niet zeggen

11 likes

Weet ik hoe iemand er uit wil zien? Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand op deze wereld is die er uit wil zien als een vogelnest maar oke

3 likes

Haha het was nog erger dan in mijn herinnering. Je zou bijna denken dat die kapper een grap maakt, een soort kleren van de keizer. Of dat hij niet helemaal nuchter was, ook met dat zingen op het einde. Arme mas, wel knap dat ze zo professioneel en beleefd blijft.

2 likes

hahaha dat haar ja, je gaat naar zon luxe kapper en dan verwacht je dat hij iets gaat doen met lekkere producten en grote fohnborstels ofzo maar dan begint ie random te touperen. gelijk in die eerste shot zie je mascha al zo kijken van “oh…” hahaha

4 likes

Ik dacht dus dat ie dood was (en dat hij dus niemands verjaardag meer kan verpesten), maar ik zie dat ie een actieve Facebook pagina heeft…

3 likes

Nee het was wel iets genuanceerder. Ze zei dat het niet was zoals ze het kende van Co. Co is suuuper netjes en alles is mega schoon altijd, noemt zichzelf ook wel Tippi Wan (die schoonmaakster uit Gooische Vrouwen). Nu was het niet zo spik en span en dat kent ze niet van haar. Niet dat het vies was en dat ze moest gaan schoonmaken.

5 likes

Ik blijf gewoon maar lachen om die outfit van Bonnie. Wel een leuke serie trouwens, kende ik nog niet.

Volgt hier iemand Roosmarijn Koster? Heb haar een tijdje terug ontdekt, vind haar heel leuk. Eindelijk iemand die echt als zichzelf overkomt en niet hysterisch blij doet om de meest suffe dingen etc.

1 like

Jaa, ik vind Roosmarijn heel leuk, zij is de enige youtuber van wie ik echt nog iedere video kijk!

1 like

Ja zij wordt wel vaker hier besproken, ook over haar zwangerschap, maar heb zo even geen idee in welk topic eigenlijk

1 like