Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

image

Edith’s outfit (waarmee ze zelf is komen opdagen, niet wat Bonnie voor dr heeft uitgezocht) vind ik anders ook niet zo geslaagd… Toen ze met Vera filmde vond ik haar er meestal wel leuk uitzien!

20 likes

Jaa het doel van die video is toch dat je een outfit zoekt wat die andere leuk vind. Maar edith heeft bonnie gestijled in iets wat ze zelf zou dragen…

1 like

Ah haha arme Bonnie. Ze zegt ook echt altijd, ook als ze de outfit duidelijk niets vindt zoals nu, dat de gast het ‘eigenlijk heel goed gedaan heeft’ en probeert dan losse dingen te zoeken waar ze iets positiefs over kan vinden. Is ook wel logisch, het is haar serie waarin die mensen te gast zijn dus ze zal ze niet snel afvallen (en dat zou ook niet leuk zijn).
Ik vond het ook een beetje gek dat die Edith bij dat tasje van Bonnie zei “ja het is een schoudertasje maar ik heb hem als heuptasje gebruikt, het is echt mijn ding om er iets modisch aan toe te voegen”. Het was juist de bedoeling dat Bonnie haar zou stylen, niet dat ze haar eigen ding doordrukt en zelf dingen gaat verzinnen?
Ze was zelf ook helemaal tevreden over de outfit die ze voor Bonnie had uitgekozen en vond de kleuren perfect bij haar passen, maar ze heeft volgens mij geen idee wat Bonnie normaal draagt?

6 likes

Ik wil het huis en de tuin van Elise (en wout)

25 likes

Ja, wat doet ze uit de hoogte? Ik had nooit eerder gekeken, maar door jullie comments nu wel, maar waarom in godsnaam die panterprint op die muur die toch al erg donker is. Net alsof ze in een bordeel woont ofzo.

1 like

En Wout er ook bij graag! :sweat_smile:

7 likes

Ja Wow dat zat ik net de bedenken! Zou qua inrichting wel iets veranderen, vind hun deuren niet zo mooi bijv, maar de rest wauw. Vind hun tuin ook zo leuk

2 likes

Ik zou wout inruilen voor die eend op het terras.

15 likes

Snap echt niet wat iedereen daar in ziet. :woman_shrugging:t3: Vooral met dir snor vond ik hem echt alles behalve aantrekkelijk.

3 likes

Nee die snor vind ik ook 2 keer niks maar is toch echt een knappe man? En hij komt echt heel chill en lief over.

Haha het is niet mijn type denk ik. Vind het helemaal niks.

3 likes

Rachel en Co zijn wel echt besties, ik geloof niet dat we daaraan moeten twijfelen. Bij mijn besties ben ik ook altijd lekker mijzelf (= soms niet heel aardig :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Aan Rachels interieurtalent mogen we m.i. wel twijfelen nu we dit zien. Ik weiger ook te geloven dat ze écht zoveel cursussen verkoopt. Kom aan… uit haar vlogs bleek duidelijk dat ze de modules nog aan het bedenken was toen de cursussen al in de verkoop gingen.
Ik denk dat het smijten met die cijfers ook een deel van de marketing is. Een beetje het bookings.com effect. De consument laten geloven dat er schaarste is.

5 likes

Haha jaaawel juist met snor! :heart_eyes:

Wat een nare meiden trouwens al die vriendinnen van die Co? Hoe ze allerlei dingen zo van elkaar afbranden, negatief en zo passief op die bank hangen

1 like

Ik heb hier ook even op gereageerd op Youtube aangezien mensen het juist leuk vonden om te zien :roll_eyes:. En ze houdt zich toch aan de regels??? Wat een onzin zeg!

1 like

Ik vind het idee van zo’n outfit echt wel leuk en zou het ook best dragen, maar de uitvoering vind ik echt helemaal niets met dat vest en die laarzen en die net lelijke kleuren. Maar het past vooral totaaaal niet bij Bonnie.

Waarschijnlijk boeit niemand dit, maar Xelly heeft een nieuw huis en ze sloopt gewoon alle oude elementen uit de woonkamer. Doet echt pijn om te zien :sob:

3 likes

Bonnie die zo gematigd blij doet met de kledingkeuze van een styliste doet me denken aan Mascha die haar haren liet doen door die fenomenale kapper :smiling_face_with_three_hearts:

61 likes

Ik vind die laatste vlog van Co ook echt ongemakkelijk.
Rachel ligt echt lusteloos op de bank te “werken”. Co zei ook van ja die ligt te werken en sluit zich even af dus ik ga netflixen. Gezellig…
En ze vond ook dat Co haar huis niet goed schoongemaak was. Hallo tis haar huis en zij vloog ook de dag ervoor weer met haar werk. Dus zij is niet thuis zoals Rachel de influencer.

Oj en ben halverwege de vlog en heb al 4 verschillende mensen bij haar over de vloer zien komen :innocent:. Goed idee.

1 like

Ik vind dit juist getuigen van echte goede vriendinnen. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit bij mijn beste vriendinnen gewoon kan doen. Lekker op de bank hangen en niet altijd alleen maar “leuk” hoeven te doen. Is toch heerlijk?

Ben het overigens wel met je eens dat ze wel erg veel mensen ziet…

17 likes