Hoe vinden jullie dit ik zit een beetje door die reacties te scrollen maar word er niet van wijzer van. Ik wil het ook weten ben veel te nieuwsgierig
Dat adoptiehondje van Sofie is zó lief.
Ik had Co al ontvolgd op insta, maar na vandaag ook op youtube. Ze houdt zich totaal niet aan de regels qua afstand houden, en dan niet bij 1 of 2 mensen, maar heb haar inmiddels al met een stuk of 10 mensen gezien waar ze veel te dichtbij kwam? En vorige week dus ook dansen met die Joey.
Ik had haar laatst op insta al een prive berichtje hierover gestuurd en toen reageerde ze dat ze dit maar een paar mensen doet en dat zij ook allemaal verder voorzichtig zijn en niet bij anderen in de buurt komen. Klopt geen hout van en je kunt sowieso ook nooit controleren wat de ander allemaal doet.
De vlogs van Co 58 en 60. De huismuts heeft een plan gemaakt, maar de kleuren pakken slecht uit en dat kan ze slecht geloven.
Huh hoe en waar?
Lol die outfit van Bonnie in Kringloopkwartier. Heeft die Edith überhaupt ooit 1 video van Bonnie gekeken?
Wtf is dit
Haha ik kijk nu voor het eerst naar deze mensen, net #58 gezien, nog nooit eerder iets van hen gezien, maar ik vind het echt een beetje zielig voor die Co, en die Huismuts komt echt niet leuk over. Zij zijn vriendinnen? Ze doet zo koel en zakelijk, gedver krijg er echt nare vibes van.
Oei.
Hahahaha heerlijk! Die schoenen, die vest!!! Precies een boswachter.
Hahaha ik heb het opgezocht en die meid is stylist? Oke dan
Beste vriendinnen. De huismuts verkoopt overigens een interieurcursus.
En dat terwijl ze nota bene een module ‘lichtplan’ in haar Insta cursus behandelt.
Hahaha volgens mij dacht ze dat er een andere opdracht was. Ze was ook echt alleen maar aan het kijken naar wat ze zelf leuk vond en niet aan het nadenken of het iets zou zijn wat Bonnie zelf ook zou willen dragen.
Hahahaha ik ga helemaal stuk, hoe ze erbij kijkt ook
Hoe ze daar ook zo passief in die bank ligt en Co uitlacht terwijl die iets volkómen logisch zegt, oh man, komt echt heel naar over.
Heb je het stukje gezien dat ze zaten te eten en Co zegt: je kunt ook zo gaan zitten (omdat het een beetje onhandig was met dat tafeltje) en ze zegt: mag ik zelf bepalen hoe ik zit?
Hahahaha alsof ze net van de manege terugkomt.
Hahaha ja, echt zó onaardig, is het familie van jou toevallig?
Mijn huis is wit. Waarschijnlijk niet