Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik ben opzich ook team dit haha, maar een blik verf is vaak goedkoper dan veel decoratie kopen dus mijn portemonnee heeft me gedwongen tot kleur haha

1 like

ach ze zal wel goed betaald krijgen voor die videoland serie :laughing:

1 like

wow ik zag dat tamara weer een video heeft geupload. haar naam was weirdtamara en ik keek vroeger wel eens filmpjes van haar. geloof dat ze niet echt wat deed, ze woonde thuis en haar broertje kwam ook in beeld maar op de een of andere manier heeft zij iets waardoor naar haar wil blijven kijken. Ze had vroeger heel witblond haar en nu bijna zwart.
ineens was ze van youtube weg en ik dacht bijna dat ik haar had verzonnen ofzo, ze was gewoon WEG maar nu heeft ze dus weer een video geplaatst, een weekvlog.
Kent iemand haar ook?

3 likes

Haha ja ik dacht ook meteen “huh er mist een 2”

4 likes

Ik had liever ook witwit gehad uiteindelijk. 9010 lijkt soms zo gelig inderdaad.

Waarom gaat dit steeds over de postcode van Beverly Hills maar net niet

8 likes

Hexcodes voor hexen. :sunglasses:

2 likes

#000000 is mijn huidskleur :pensive:

5 likes

Oh shit! Dat bedoel ik! :flushed: en ik was juist zo trots dat ik meteen wist waar het over ging met die hex code. Ik ben inderdaad #ffffff. :grin:

6 likes

Halloo??? Heeft Alwin nou een vriendin? Heeft iemand haar al gevonden?

Edit: of is het… paardenmeid michelle?

1 like

Ik heb haar weekvlog gekeken (doorgespoeld) waarvan zeker een volle minuut alleen decolleté en lippen in beeld waren haha :woman_facepalming: Ze lijkt me wel heel lief maar beetje knullige vlog ofzo? Vlogcamera leeg, maar ze had m best wel opgeladen, en dat ze zegt ik ben jarig dat kun je hier achter zien en dan staat 21 gespiegeld :joy: Ben wel benieuwd hoe dit zich ontwikkelt tough

Jaa hahaha ik keek haar ook

Haha ja ik dacht hetzelfde!

1 like

Denk niet het paardenmeisje. Lijkt er wel op maar het haar van ‘het paardenmeisje’ is niet zo lang als het haar van zijn chickie op de foto :see_no_evil::female_detective:

Edit: ik weet het nu zeker, want heb denk zn chickie gespot :see_no_evil:

3 likes

Omdat ik niet alleen maar aan het bitchen wil zijn; ik heb een tijdje terug de blog van Rachel Kromdijk ontdekt. Leuke meid die ook echt haar best doet op haar blog en nauwelijks spon heeft. Wel behoorlijk wat schrijf-/taalfoutjes (maar ben inmiddels niet anders gewend dus soit) maar vind het leuk om te zien dat het zo dus ook nog gewoon kan :+1:

Ik denk ik ook. FBI pet even op gezet haha

1 like

Ik geniet zo van dat interieuradvies gone wrong van Rachel bij Co. Dat Rachel dan weer vindt dat de kleuren mooier uitkomen en Co de radiator had moeten meepakken. Nee meid, is gewoon lelek.

19 likes

Ja het is zo lelijk. En dat ze dan ook aangeeft dat het licht ervoor zorgt dat het ene stuk van de muur anders oogt dan het andere. Van een ‘interieurstylist’ mag je toch verwachten dat ze van tevoren al nadenkt over de lichtinval :woman_shrugging:.

7 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: In welke blog is dit te zien? Goed voor mijn dagelijkse portie irritainment

Dit bevestigt bij mij echt het idee dat het huis van de huismuts vooral mooi (ligt aan je smaak natuurlijk) is geworden omdat ze gewoon allemaal luxe interieur artikelen gesponsord gekregen heeft. Mooi behang, luxe gordijnen, goede kwaliteit vloer en dan helemaal volgestouwd met overpriced meubels. En nu ze advies moet geven aan anderen, die dus niet al die spon dingen krijgen, ziet het er toch beduidend minder goed uit.

11 likes