Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hahahaha op 0:34, awkwaaaaaaaaaaaard (Monica denkt dat hij haar een hand wilt geven dus ze steekt haar hand uit maar da was nie)

Huh Monica vertelt in dat filmpje dat ze 3 keer per week sport :joy:? Dat heeft ze ooit een keer 1 week volgenhouden, en dat is nog veel

5 likes

Oh ik zie haar hand echt naar hem gericht? :’)

Ook mag ze niks zeggen op de vraag of ze nog een vriend heeft want dat is een primeur voor de nieuwe afleveringen van haar serie. Jezus je hebt hem toch of niet. Zal wel nee zijn

Ik ben er klaar mee. gaat zich verder vervelen op werk

9 likes

Ze vertelde laatst in een vlog dat als je zo’n reallifesoap gaat beginnen, je een contract moet ondertekenen dat sommige dingen alleen te zien zijn in die soap. Zodat die soap nog een soort van “toegevoegde waarde” heeft op haar vlogs, als iedereen alles al weet kijkt niemand meer. Dus zij had een contract of iets moeten ondertekenen dat ze in haar vlogs niets mocht vertellen of laten zien over haar dates en/of relatie en ook niets over de verbouwing van haar huis toen. En toen werden dus die opnames stopgezet door corona en mocht zij blijkbaar dan nog steeds niets vertellen over die gast, omdat de opnames ooit weer hervat zouden worden.

Ik denk dat ze er totaal niet over na heeft gedacht wat voor consequenties dat heeft voor haar vlogs. Ze zijn nu echt supersaai en vaak filmt ze alleen in de ochtend als ze opstaat, dan zegt ze wat ze gaat doen en dan de dag erna: oh oeps heb niet meer gefilmd gister. Niet echt slim

6 likes

In de vlogs is te zien dat ze een armbandje draagt met Robberts naam :male_detective:

1 like

Oh dat wist ik helemaal niet! Was eerst trouwe kijker van haar vlogs maar ben afgehaakt omdat ik het zo saai vond worden, altijd hetzelfde. Opstaan, zeuren over sporten, zeuren over dat ze minimalistischer wilt gaan leven en minder spullen gaat kopen, bodyfix. Einde. Maar nu verklaard het ook een en ander waarom dit zo is.

3 likes

Ik kijk al heel lang niet meer naar Mo, maar kan je wel vertellen dat ze een vriend heeft. Hij werkt in het vastgoed.

1 like

Is iemand wel eens bij bodyfix geweest? Heb het gevoel dat ik wat mis.

Dit is ook echt precies wat de vlog Ă©lke week is :joy:

6 likes

Wat saai ook echt alles wit. En volgens mij is haar wit ook die lelijke koele kleur, niet 9010 ofzo? Als je goed kijkt kun je volgens mij zien dat de muur die al “wit” was in haar woonkamer een andere kleur is dan wat ze nu allemaal aan het verven is. (Rond 30 minuten is ze in de woonkamer) “Lekker FRIS en het oogt zo groot”. Hele tijd herhalen. Jaja. Wacht maar tot het zonnetje een keer naar binnen schijnt, dan kun je niks meer zien :joy:

8 likes

Ik hou echt van loeilelijk wit. Heerlijk om verblind te worden als de zon erop staat. 9010 is grijzig/gelig:p

42 likes

Ik hou van al dat wit, maar dat herhalen van alles gaat wel erg ver de laatste vlogs! Steeds hetzelfde zeggen in net andere woorden.

6 likes

Oh ik vind 9010 zo lelijk. Ik hou echt van witwit :v:

12 likes

Ik houd het liefst van kleur, wel gecombineerd met wit. En 9010 vind ik echt niet mooi, dat is niet wit wit.

1 like

Oh man de juiste tint wit vinden kan je echt gek maken. Had precies wat jij zegt, alles zo wit als een a4’tje. Nou als de zon binnen scheen -en dat was altijd want had grote ramen op het zuiden- deed het gewoon pijn aan je ogen. Na tientallen testers had ik toen een soort warme wit tint gevonden die niet geel of beige was, bloesemwit was dat. Dus mocht iemand nog op zoek zijn, neem die!!

4 likes

Maar volgens mij is het een vrij donkere woonkamer? Geen enorme ramen ofzo. Ik was verbaasd dat ze zo enthousiast was over de witte muren, zeker na die gele muur en tijgerprintbehang in haar vorige huis. Maar misschien hebben ze juist bewust gekozen om het wit te houden omdat die schreeuwerige kleuren en prints toch niet zo’n succes waren?

Trouwens ook 100% team witte muren hierzo :raising_hand_woman: heerlijk die rust in huis! En met veel kunst en decoratie aan de muur kan je er zoveel van maken. En als je het zat bent, koop je gewoon nieuwe decoratie in een ander kleurthema.

5 likes

Wat jij zegt klopt inderdaad. Heb de vlog ook gezien haha. Ze legt uit dat ze eerst alles wit verft en zodra de meubels in huis staan, dat ze dan eventueel een kleurtje aanbrengt. Heeft te maken met die gele muur die ze had, waar ze snel op uitgekeken was en spijt van had.

Ja is inderdaad zo! Maar het verbaast me wel ergens dat ze zo is afgeknapt op kleur in haar interieur. (Op haar muren bedoel ik) Alhoewel. Hoeveel keer heeft ze haar vorige woning opnieuw geverfd? Volgens mij ook echt meer dan 3x. :sweat_smile: Dus in dat geval zou ik misschien ook een veilige keuze maken. Maar ik zou dan toch kiezen voor of een heel licht beige kleur of een heel licht grijze denk ik. Dit wit vind ik eruit zien als grondverf. Maar ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat aankleden.

Ben ook heel benieuwd naar Aimee d’r huis. Dat blauw dat op de muren zat in de woonkamer vond ik niet zo vreselijk zoaals zij het beschreef
 Vind een luipaardmuur lelijker dan dat :sweat_smile:

10 likes