Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Jammer dat mijn grote enterpernoer voorbeeld Moderosa niet werd genoemd.

14 likes

Ik ga stuk. Heeft Bonnie nou serieus een bladblazer aangeschaft voor dat stukje balkon?

5 likes

What?! Niet eens op dr insta. Gewoon hier en ze wist wie je bent op insta? Lol :joy:

1 like

Geleend!

1 like

Sorry hoor maar dat iets op Ali staat, betekent niet dat ik het daar bestel.

-Moderosa

52 likes

:joy::joy:

Ik vergeet de beste quote.

Ik ben er nu klaar mee.

36 likes

Fijne avond!

2 likes

Dit compliment kan ik in mijn trench steken

@Evenveel
HAHA ja dat moment. Kippenvel all over the place

9 likes

Volgens mij heeft ze hem van d’r vader geleend! Anders had ik het ook heel raar gevonden haha

1 like

Ik lees dit en bijna tegelijkertijd kom ik deze video tegen:

Ik vond haar zo leuk maar dit valt me echt tegen. Ook nergens is te vinden welke opleidingen ze precies gevolgd heeft. Alleen de onderwerpen waarop ze zich richt, o.a. holistische benadering, NLP en LOA :face_vomiting: In de video heeft ze het er wel over dat ze zelf ook meerdere coaches in de hand heeft genomen om haar te begeleiden. Het zou mij ook niets verbazen als ze mensen coacht die daar ook mee verder willen uiteindelijk.

2 likes

Zijn er hier ook mensen die graag zuurder in het leven zouden willen staan? Stuur me pb voor meer info over mijn cursus.

71 likes

Tip 1: Eet een citroen voor ontbijt, ook keto verantwoord

13 likes

Huh wat je schrijft dat hier en dan blokt ze je op insta? Het is maar waar je als influencer tijd voor hebt joh.

Zullen we de tips aan de professionals overlaten, George.

6 likes

Met of zonder schil?

1 like

Pun intended, toch? :rofl:

1 like

Ja :flushed:

nog niet genoemd, en op het eerste gezicht ziet dit er fantastisch uit. heb mega goeie tips gekregen hier :smiley:

1 like

Woooowww!! In mijn werkveld is dit echt een grote doorbraak. Geef me alle gegevens van je kat!

11 likes