Jammer dat mijn grote enterpernoer voorbeeld Moderosa niet werd genoemd.
Ik ga stuk. Heeft Bonnie nou serieus een bladblazer aangeschaft voor dat stukje balkon?
What?! Niet eens op dr insta. Gewoon hier en ze wist wie je bent op insta? Lol
Geleend!
Sorry hoor maar dat iets op Ali staat, betekent niet dat ik het daar bestel.
-Moderosa
Ik vergeet de beste quote.
Ik ben er nu klaar mee.
Fijne avond!
Dit compliment kan ik in mijn trench steken
@Evenveel
HAHA ja dat moment. Kippenvel all over the place
Volgens mij heeft ze hem van d’r vader geleend! Anders had ik het ook heel raar gevonden haha
Ik lees dit en bijna tegelijkertijd kom ik deze video tegen:
Ik vond haar zo leuk maar dit valt me echt tegen. Ook nergens is te vinden welke opleidingen ze precies gevolgd heeft. Alleen de onderwerpen waarop ze zich richt, o.a. holistische benadering, NLP en LOA In de video heeft ze het er wel over dat ze zelf ook meerdere coaches in de hand heeft genomen om haar te begeleiden. Het zou mij ook niets verbazen als ze mensen coacht die daar ook mee verder willen uiteindelijk.
Zijn er hier ook mensen die graag zuurder in het leven zouden willen staan? Stuur me pb voor meer info over mijn cursus.
Tip 1: Eet een citroen voor ontbijt, ook keto verantwoord
Huh wat je schrijft dat hier en dan blokt ze je op insta? Het is maar waar je als influencer tijd voor hebt joh.
Zullen we de tips aan de professionals overlaten, George.
Met of zonder schil?
Pun intended, toch?
Ja
nog niet genoemd, en op het eerste gezicht ziet dit er fantastisch uit. heb mega goeie tips gekregen hier
Woooowww!! In mijn werkveld is dit echt een grote doorbraak. Geef me alle gegevens van je kat!