Waar schrijft ze dit? Want het is gratis dus hier wil ik bij zijn.
Zo deze dubbel dubbel dubbel naam spant echt de kroon.
Aaaaaah, nu snap ik het! Ik ben gewoon niet positief genoeg voor Josh haar kleding, daarom past het niet.
Ze bedoelt dat ze Linde Merckpoel ontdekt heeft door Celine Charlotte. Ik heb het ook een paar keer moeten lezen
Brb ik ga mezelf even slank visualiseren
om vervolgens nog steeds haar troep niet te willen maar goed, kleinigheidje hou je toch
Oh hahahaha ik zie het nu idd.
Ik irriteer me steeds meer aan Claire. Wie zei dat laatst hier, dat ze haar identiteit zo ophangt aan haar woonplaats? Ik snap inderdaad echt niet waarom ze perse moet vermelden dat ze in New York heeft gewoond.
En dat âIâve been told Iâm weirdâ vind ik ook zooo irritant. Heel hoog âkijk mij eens de quirky cool girl zijn, zo anders dan alle andere insta chicksâ gehalte. Terwijl ze in alle opzichten precies aan dat plaatje voldoet.
Wie zijn jullie (ĂĄ la suuz) ?
- Een frietkot
- Michelinrestaurant
- Failliet door corona
0 stemmers
Na wilentien denkt alwin nu ook geen 1,5 meter meer in acht te hoeven nemen want âdat deden we toch al nooitâ en âwe wassen onze handenâ. Kansloos.
Vet Gezellig
24 minuten geleden
Je kan ook gewoon genieten van de video ipv van hierover vallen!
Dit is zijn reactie op iemand die er wat van zegt.
Hoe kan je zo zijn bah.
Ik heb in Lutjebroek gewoond en toen in Etten-Leur!! Wat zegt dat over mij??
Alwin onder zân video: "Ook een YouTuber kan zich vergissen â
Hoezo vergissen? Dacht hij dat 10 cm 1.5 meter was?
Wel een keer een andere timelapse ipv de Euromast bij Alwin.
Wat een gekke reactie. Alsof ie een halfgod is met zn âook een youtuberâ. Vind dat klinken alsof ie zichzelf toch beter ziet of boven zn volgers staat.
Vergissen klinkt ook alsof het de eerste keer is, en of het per ongeluk gaat. Terwijl hij ook gewoon lekker aan het daten is. Dat is geen vergissing hoor Alwin
YouTubers krijgen geen corona, staat op fb dus dat is waar.
Hij legt het eten uit die bakjes ook gewoon op de ander zân bord met zen eigen bestek, of met zijn handen Neem opscheplepels ofzo.
Lekker knoflooksaussie weer bij culinair fijnproever Alwin en co. Of is het toch aioli? Nou ja, het is in elk geval goed weg te eten bij dat dik gesneden brood dat nou niet/wel pijn doet aan je gehemelte.
Mijn mama zegt altijd âje wĂłrdt nog eens frietjes!!!â dus daar heb ik op moeten stemmen