Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Volgens mij is het nu ook haar fulltime baan. Nadat ze ontslagen is, is ze volledig gaan richten op YouTube. En voor iedereen is een goed maandsalaris verschillend. Niet om te oordelen, maar zo’n huis kost echt niet veel in de maand (denk ik?), een kleine auto en shoppen bij primark. Daarnaast woont ze samen en als ze slim zijn delen ze de kosten. Ik vind “dure” kleding, etentjes geven, een grote auto en een koophuis belangrijk. Ik zou dan ook altijd voor een baan kiezen die meer zekerheid en perspectief biedt. P.S. Ik ben materialistisch ingesteld, maar dat moet denk ik in het opbiechttopic. Des te knapper vind ik haar doorzettingsvermogen en wil. En wellicht hoeft ze niet te beknibbelen. Ik weet niet zo goed waar ik heen wil en is dit nu een onlogisch verhaal.

Ze heeft een tijdje terug een video gemaakt over haar inkomsten. Is dus al tijd geleden dat ik die heb gezien dus weet het niet zeker, maar volgens mij verdiende ze max. 800 euro per maand aan YouTube. Voorheen had ze hier nog een heel salaris naast (van haar horecabaan). En ze wilde inderdaad na haar ontslag YouTube voor een tijdje fulltime uitproberen. Omdat ze hoopte als ze er fulltime mee bezig zou zijn betere kwaliteit te kunnen leveren en flink zou kunnen groeien. Heb hier verder geen mening over, prima als ze het zo redt en het leuk vindt. Ze zal op enig moment wel gaan evalueren voor zichzelf of ze zo door wil of toch weer werk ernaast gaat zoeken denk ik. Volgens mij liep er ook een (horeca)project met haar oom, maar dat zal nu wel stil liggen door corona.

1 like

Haha jouw berichtje deed me denken aan dit legendarische filmpje:

9 likes

Die armbandjes steeds bij Optima Vita, doet me een beetje denken aan Scoubidou vroeger. Zou iemand die nou echt mooi vinden om te krijgen?

Ik vind ze ook een beetje kinderlijk ja, vooral die met dat woordje ‘smile’ :stuck_out_tongue: Maar ze maakt ze wel voor zichzelf volgens mij

Volgens mij vertelde ze dat ze die bandjes ook bij vrienden en familie aan het uitdelen zijn!

Ah ja Sophie, ik vind die negatieve comments bij haar echt lullig. Mensen gaan er ook zo diep op in… kom op zeg, het is maar een YouTube kanaal? Als ze er zelf nou plezier in heeft. Het is niet alsof ze een professioneel bedrijf in styling heeft. Er staat genoeg zooi op YouTube dat veel slechter is.

Ik vind haar doorzettingsvermogen ook knap en volg haar vlogs regelmatig, juist omdat ze gewoon het ‘normale leven’ laat zien. Video’s van haar die me minder interesseren kijk ik gewoon niet.
Of ze hier wel of niet haar fulltime baan van kan maken komt ze vanzelf wel achter denk ik dan.

11 likes

Suz wordt niet meer gezien als snekbar maar als sterrenrestaurant

17 likes

En wat betreft Bonnie, ik denk het feit dat Nick ook een groot onderdeel is van haar vlogs, haar kanaal goed doet. Brengt wel gezelligheid met zich mee.
Wel erger ik me inderdaad ook aan haar wereldvreemdheid en kinderlijkheid. Met die huizen bijv., en dat ze zo zeurt naar Nick en altijd alles met hem samen wil doen. Zou ik mijn vriend echt niet willen aandoen, haha.

3 likes

Brb, even mijn linkedin titel aanpassen naar minister ipv beleidsmedewerker zodat mijn kennis op waarde wordt geschat.

Edit: ben ook echt benieuwd hoe haar klanten hierover denken. Ze is dus eigenlijk een snackbar met de voorgevel van de Librije?

14 likes

Wat ze eigenlijk doet, is teveel geld vragen voor haar diensten waardoor mensen denken dat ze er heel goed in is. Oh die tas kost €10 maar die Chanel tas €4000. Dan moet die Chanel tas wel betere kwaliteit zijn. Wat is hier de kunst dan verder van? Leren hoe je anderen ervan moet overtuigen dat jij dat waard bent? Thatssadhuh.gif

18 likes

Ja en vooral dat niet afwassen, gadver. Zeker nu. Wel slimme zet van xenos want dat servies gebruikt ze wss nog wel even en ze krijgt dan sowieso vragen waar het vandaan komt

5 likes

Monica presenteert op Videoland een programma waarin ze de Bachelorette (met Gaby Blaaser) kijkt met gasten

Een programma over het kijken van een programma

45 likes

Ik hoop echt dat Mo weer terug naar donker haar gaat of iig haar haar niet meer zo ouwelijk krult, ze lijkt wel 35.

27 likes

Ach ja Gogglebox is ook mega populair in Engeland.

2 likes

Wilde een heel verhaal typen maar inderdaad, precies dit. Je betaalt bij een sterrenrestaurant ook voor de kwaliteit Suz en kwaliteit kan je niet faken :woman_facepalming:

4 likes

Eigenlijk is ze… Dit

5 likes

Even geen influencer (misschien een brienfluencer? Sorry), maar ik kan echt uren naar zijn filmpjes kijken. Deze man begint zijn filmpjes met ‘g’day, curd nerds’ en daarna wordt het alleen maar beter. Hij is dus Australisch en maakt allerlei soorten kaas, laat ook zijn fails zien en het is gewoon fantastisch. Ik vind het wel vies hoe hij eet en ademt, maar hoe goed je dat hoort wisselt per filmpje.
Ik ben niet van plan ooit in mijn leven kaas te maken maar ik weet inmiddels wel precies hoe het moet.
12 likes

Ik heb een tijdje terug door Celine Charlotte Linde Merckpoel ontdekt, zij maakt hele leuke korte video’s. Altijd interessant om te kijken en nooit langdradig. Word altijd zo blij van haar video’s. :slightly_smiling_face:

https://www.youtube.com/channel/UCGnpqzEjavqNBCTiCWfe-5A/videos

4 likes