Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Zo kaaaaaanonne. Bredlie en Allie samen zijn wel echt next level irritainment.
Met hun champi, roomsausie, knoflookie. Lekker? Ja, is best lekker he?
Pffffffrt. :woman_facepalming:t2: :poop:

2 likes

Na dit moment met dat handen wrijven (wtf ook echt?!) heb ik m uit gezet

Hij doet alsof hij zoooo culinair is. Stop nog maar meer smeerkaas in je soep joh.

9 likes

Ach vorige keer had hij die duimpjes omhoog ook gephotoshopt

17 likes

Zag net dat Selma Omari ook een collectie gaat uitbrengen met Na-kd, is de zoveelste influencer die dat doet. Vraag me af of ze gewoon zeggen: ā€˜dit zijn al onze items, kies er maar wat uit om een collectie van te makenā€™?

12 likes

Kan me haast niet voorstellen dat ze allemaal maar zelf mogen bepalen. Ze doen dit met zoveel influencers in verschillende landenā€¦

De nieuwe collectie van Noor is me trouwens een partijtje lelijkā€¦

6 likes

Jeezus hij doet alsof hij al die smaken zo goed kent maar weet niet eens wat een jalapeno isā€¦

10 likes

Ik vind Nakd echt zo trash, ook doordat ze zoveel samen werken met influencers. Heb nog niet 1 leuke collectie gezien.

2 likes

Maar verder is hij helemaal niet arrgant :joy: Geef toe dat je de richtlijnen gewoon aan je laars lapt of houd je mond? Die kan je toch niet serieus nemen? :unamused:

7 likes

Ooooohh ik heb hier zoveel zin in (irritainment) maar ben drunkie in 't park

3 likes

Co laat al weken in haar vlogs zien dat ze gewoon veel mensen ziet, zogenaamd maar een enkeling die ook alleen haar zagen (sureā€¦), maar vandaag op Instagram is het wel helemaal toppunt: ze is bij Vita (van Blondetigers) en ze hebben in hun stories gewoon filmpjes van Co die met die Joey danst. De zogenaamde 1,5 meter-regel is officieel verleden tijd in influencerland geloof ik :roll_eyes::roll_eyes:. Ik zag zelfs van Yara Michels vandaag een story vanuit een overvol Amsterdams park en ik dacht dat zij wel slimmer was dan dat.

9 likes

Ook wel opvallend dat Co nou net die stories niet gerepost heeftā€¦

In het Vlaams zouden we zeggen: ā€œwa ne paljasā€

18 likes

Vita is volgensmij ook heel erg omgeslagen met het serieus nemen van de maatregelen. Zij was (dacht ik, tenzij ik haar nu weer verwar met Elise) voor de echte lockdown in maart megafel op instagram dat ze het belachelijk vond dat mensen nog naar een cafe gingen en de stad nog vol met mensen liep. Terwijl dat nog in dat soort ā€˜tussen weekendā€™ (na ā€˜zoveel mogelijk thuis werken, voordat de horeca dicht moest) was. En nu was ze laatst in de Bijenkorf met Joey en hebben ze ook wel redelijk wat mensen op bezoek de hele tijd

2 likes

Vind haar zo niet leuk meer met die Joey de hele tijd. Ga haar maar ontvolgen denk ik. Zo overdreven grappig de hele tijd.
Eerst vond ik die Joey ook grappig. Nu is het too much.

Ik vind vooral die Tiktoks echt verschrikkelijk bij hun twee. Maar volwassenen die Tiktok filmpjes maken zijn sowieso ongemakkelijk.

Ze zijn ā€˜in het echtā€™ allebei wel heel leuk. Doe wel eens Rocycle bij hun en ze geven allebei wel heel tof les en ze zijn ook heel sympathiek buiten de les om als je een praatje met ze maakt.

11 likes

Oh dat laatste geloof ik direct!

Was hij niet degene die zich afvroeg waarom mensen hem arrogant vinden overkomen?

:thinking:

Oh dat dansen is wel next level haha. Snap niet dat vita dat post, is toch vragen om gezeik?

2 likes

Hahaha ja dat wrijven kreeg ik helemaal kippenvel van

1 like