Hebben jullie aanraders voor NL YouTubers die goede trend video’s maken? Ik kijk Yara Michels graag maar ben benieuwd of er meer zijn, misschien ook die duurzame merken aandragen?
Oh zij zit echt zo in m’n irritatie zone tegenwoordig. Ze komt zo onvolwassen en verwend over (als in, niet kunnen/willen aanpassen aan een minder leuke situatie). Echt een beetje een kinderlijk type.
Ze gedraagt zich echt als een kleuter. “Nick wat gaan we doen!!!” En dat ze zich verveelt en geen mensen ziet. Euh in de vlog gaat ze wandelen met Cherelle en in de comments staat dat ze Anouk en haar vriend maandag nog hebben gezien. Ze heeft juist heel veel geluk dat al haar vrienden zo dichtbij wonen en ze die allemaal zo makkelijk kan zien. Zwaar sociaal leven hoor pffff.
Ik kijk nog liever naar Lotte nu die uitgebreid de verjaardag van haar hondje viert en een video gesprek heeft tussen haar hond en haar ouders (?)
Pff kan Monica niet eens stoppen met haar rare maniertjes zoeken om geld te verdienen?
Het loopt toch allemaal op niets uit.
Haha, in de comments staat dat ze het zelfs gegoogled heeft. Op internet staat het dus ook fout, lekker dom.
Hahaha jeetje, ik snap het ergens wel, want het klinkt wel een beetje hetzelfde, maar tukkers zijn geen achterhoekers net als dat amsterdammers geen rotterdammers zijn
Hahaha, ik ken die hele site niet. Nou, daar is Bonnie iig ingetrapt.
Neemt niet weg dat ze dit ook gewoon zelf had kunnen weten
O god die bovenste. Dat is toch absoluut geen trend?
Aah ik heb altijd een beetje medelijden met haar. Ze doet zo haar best maar het lukt nooit helemaal. Die comments zijn ook niet mals, lijkt me verschrikkelijk om zulke berichten te krijgen
Wauw ja, ik schrik bijna van de hoeveelheid negatieve reacties weer onder haar video. Zij krijgt vaak zoveel kritiek en duimpjes omlaag, ik snap echt niet dat ze het volhoud om door te blijven gaan met haar ‘droom’ om een YouTube carrière te bereiken. Zoooveel jaren al proberen, bijna iedere dag uploaden, en dan altijd maar om moeten gaan met die negatieve reacties. En dat voor 12 duizend abonnees na zoveel jaren. Ik vraag me echt af waar ze dan nog de voldoening uit haalt.
Over de outfits in de video: nmsmvpe
Ja, ik vond haar juist altijd heel leuk omdat ze haar bereik gebruikte om bijvoorbeeld over politiek te praten, maar ze lijkt steeds meer een beetje dommig te worden en een karikatuur van zichzelf echt zonde
Ahh die roze jumpsuit staat haar echt mooi, maar zit gewoon net te krap, zo zonde
Ik denk dat je wel gelijk hebt maar de meeste mensen kopen dan ook gewoon letterlijk wat er in de winkels hangt zonder na te denken of het staat en wat ze zelf mooi vinden. Ik denk dat Sophie Hol er een stuk beter uit zou kunnen zien als ze beter naar haar eigen figuur zou kijken. Ilk vind bijvoorbeeld die blauwe jumpsuit veel mooier zitten dan die rode. En ook die eerste rok/top combinatie geslaagder dan die tweede. En dat heeft volgens mij vooral te maken met de pasvorm, dat iets aanpast betekent niet perse dat het past bij je lichaam.
Ze heeft ooit op egf gezeten haha.
Ik denk meteen aan die Suz van Schaik, volgens mij coacht zij voor veel geld mensen zodat die als coach mensen gaan coachen voor veel geld.
Die contructie komt zo vreemd op me over.
Wow shit ik vind haar echt lijken op Doggett van OITNB.
En wat een vieze oplichter.
Ik vind het wel knap dat ze zo doorgaat. Heb de reacties even gelezen en snap ook niet dat er zoveel commentaar is. Een random persoon op straat roep je toch ook niet na, omdat ze “lelijke” kleding aan hebben? (niet jij, maar over het algemeen).
Die gekke moeder van die Jipp Heldoorn.