Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hoezo zou je een platform starten voor iets waar je zelf niet in gelooft.

62 likes

Ja ok kon het niet laten :joy: vond die ik had toch al nooit zo geweldig :woman_shrugging:

1 like

Money mindset

9 likes

Misschien kan ze daar een magazine over starten.

1 like

Monica zegt ook in de video dat zij een eigen make up lijn wil uitbrengen en hiermee bezig is.

Moneyca Mindset

35 likes

Please no, er zijn al genoeg merken en elk concept is al 20 keer uitgemolken :disappointed:

5 likes

Geen oude gebruikte tshirt dus denk ik maar tshirt met zijn werk erop.

3 likes

Ja, iedereen ruikt geld

Sop.hie Hol laat even de trends van zomer 2020 zien.

15 likes

hee die onderste lijkt op een jumpsuit die ik van Monki heb (maar dan met spaghetti bandjes) en die is zo fijn. Precies die kleur ook, echt heel mooi. Aanrader: https://www.monki.com/en_eur/clothing/jumpsuits/jumpsuits/product.super-soft-wrap-jumpsuit-orange.0506024020.html

1 like

Bonnie die loopt te sippen dat ze mensen wil uitnodigen en dat dat mag, maar dat ze gek wordt van haar kijkers die er wat van vinden.
Vervolgens gaat ze gekke accentjes nadoen dat ze uut de achterhoek komt, maakt de classic fout door te zeggen ‘ik kom uut almeloooo’ jammer weer bonnie

15 likes

Waar zijn de pofmouwen en de pastel kleuren…

3 likes

Haha dit verbaasd me niks. Ze was laatst ook al zo verbaasd toen ze door een wat grotere/duurdere woonwijk liep. Vind het nog steeds zo gek dat zij basisschooljuf is geweest :sweat_smile:

3 likes

Bonnie heeft echt een heeeeel zwaaaar levuuuh

1 like

Hahahah oh ja dat was ook wel erg:“Hier is geen supermarkt, waar gaan ze dan naar de supermarkt, helemaal naar die van ONS?”

9 likes

Ik had eens een collega (ze gaf groep 6 les) die vroeg waarom ik geen melk dronk, want de koeien ontploften toch als ze geen melk gaven?

20 likes

Hahaha ja, die moeten dan helemaal met de auto naar de supermarkt!!! Wat een verschrikking :stuck_out_tongue:

@Kusjessoldaat Neee echt? Ik verbaas me soms zo over de algemene kennis van mensen.

5 likes

(Ik heb dit volgens mij al vaker op dit forum verteld)

Mijn vriend moest tijdens zijn pabo een groepsopdracht maken over dinosaurussen. Toen was zijn groepsgenoot helemaal verbaasd, want ze kwam er toen pas achter dat er in die tijd geen mensen leefden :exploding_head:

63 likes

:anguished:
Ik ben een giga ramptoerist maar na het kijken van deze video voel zelfs ik me een beetje schuldig. De reacties eronder zijn ook vrijwel allemaal negatief.

3 likes